woensdag 2 maart 2011

Gewonnen: een Give Away

Tot mijn grote verbazing hoorde ik maandag dat ik een Give Away heb gewonnen. Dat is een klein presentje wat sommige bloggers met een bepaalde intentie aan iemand weggeven. Sinds mijn hele lieve vriendin Helena een prachtige weblog Passione Helena heeft volg ik een aantal hele gezellige dames die ook veel met wonen en styling bezig zijn. Vooral de brocante blogs (ik houd van nostalgie) vind ik prachtig.
Ik bewonder hun enorme creatieve geest die voor anderen een bron van inspiratie is.


Renny van  Bizzy @ home kijk maar eens  http://bizzyathome.blogspot.com/   stelde een Give Away beschikbaar met daaraan de volgende voorwaarde:

Noem een persoon in blogland (we houden het onder ons deze keer), waarvan jij vindt dat ze deze Give Away verdiend heeft. Dat kan zijn om van alles!
Ik ben heel benieuwd. Uiteindelijk kies ik degene (als ik kan kiezen..) met de mooiste, liefste of ontroerendste reden. De persoon die genoemd wordt, is uiteindelijk de winnaar, maar zelf ga je ook niet met lege handen naar huis.
Het blijft nog even een verrassing wat er nog meer bij hoort, behalve het geurzakje op de foto.
Ik zal de reacties voor mezelf houden en niet publiceren, anders is mss. de verrassing weg.


Eerlijk gezegd was me die blog compleet ontgaan. De laatste tijd krijg ik niet meer alles mee ;-) Er is zoveel wat me bezig houd. Bloggen is helemaal mijn ding en "buurten" in blogland is reuze gezellig. Als het enigszins kan probeer ik het allemaal bij te houden.

Helemaal verlegen met het feit dat ik diegene ben die de Give Away heb gewonnen. Ik ben er even stil van. Mijn blog is zo anders dan hetgeen de andere dames bloggen ;-)



De uitslag van de Give Away was als volgt:

"Anita van het blog Hersenspinsels.
Ze werd door meerderen genoemd als iemand die het zo echt heeft verdiend. Ondanks alles blijft ze zo positief! En dat kan ik alleen maar beamen, respect voor deze dappere vrouw.Voor degenen die haar naam noemden, heb ik natuurlijk ook een kleinigheidje, mailen jullie me allemaal even voor het adres"

Vanmiddag kreeg ik mijn verrassing per post thuis bezorgd kijk maar even mee:
een heel grappig vogeltje gemaakt van muziekpapier zie boven, mooie nostalgische labels en een paar heerlijke geurzakjes en een hartje.



Dank je wel RENNY van Bizzy@home wat enorm lief van je !!! En natuurlijk ook al diegenen die mijn naam hebben genoemd. Daar wordt een mens even helemaal warm van ;-)

20 opmerkingen:

  1. Helemaal terecht dat jij even in het zonnetje wordt gezet lieve Anita!
    Geniet maar fijn van je verrassing. Knussel XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als iemand een flinke opsteker kan gebruiken, dan ben jij het wel dus helemaal terecht dat de give away bij jou terecht gekomen is! Het is je van harte gegund Anita!!!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is je zo gegund lieffie...leuk he...iets winnen......liefs van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je verdient het en zoveel meer!!! Heel fijn dat er zo aan je gedacht wordt,

    Liefs
    Belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als iemand dit verdiend ben JIJ het wel lief mens!!
    Wat heerlijk dat er door zoveel mensen op zo'n warme manier aan je gedacht wordt.
    Geniet ervan!!

    Dikke kus XXX Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ging vlot met de tnt! Fijn dat het er is en nog fijner: dat je er blij mee bent en het je goed doet. En dat maakt mij dan ook weer blij...
    Geniet ervan, meis.
    Lieve groet Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk Anita! Heerlijk om te lezen dat je uit onverwachte hoek even zo wordt verwend!

    In iedere dag zitten kadootjes...:-)

    Liefs XXX
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anita,

    Wat fijn voor je , als iemand het verdiend ben jij het wel, leuk zo,n verrassing, geniet ervan.

    veel liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi anita

    jij hebt het ook echt verdiend!!!!!je bent een vrouw met een gouden hart....diep respect voor jou....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooooh kijk nou..een hele romantische, brocante post met prachtige sfeerfoto's! hihi Ik had je wel even willen zien tutten en fotograferen;-)

    Je hebt het verdiend schat! Het komt erg goed bij je terecht en ik weet dat je er ook enorm van deze dingen houd. Het mooie vogeltje heeft al een prachtig plaatsje ingenomen. Heerlijk te lezen dat jij door velen bent genoemd, om in het zonnetje te worden gezet...dat maakt mij ook enorm blij!

    Geniet ervan... ik kom al dit moois, snel in het echie bewonderen;-)

    Geniet maar van deze aandacht!
    Dikke kus en heel veel liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. GEZELLIG haal je agenda maar eens tevoorschijn !!!
    Even bijkletsen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. petra morssink3 maart 2011 om 15:46

    hoi
    heel fijn toch
    zo iets doet een mens goed je hebt het met recht verdiend,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh helemaal goed op zijn plek daar bij jullie.
    Zo verdiend.....wat een prachtige cadeautjes zeg.
    Dik verdiend.
    Geniet er maar heerlijk van....'t is jullie zo gegund
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat lief dat je zo in het zonnetje bent gezet, even een opkikker! Geniet ervan, het zo leuk om een giveaway te winnen...weet er alles van :)
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ontzettend fijn dat je verwend werd met al die prachtig kado's die Renny zo mooi maakt. Je heb dit helemaal verdiend lieve meis.
    Liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi hoor zo'n week, en de week is nog niet eens om ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi Erwin dan weet jij misschien wel meer van die anonieme verrassing die vandaag in onze brievenbus lag ;-)
    Ik moet er toch maar eens aan geloven hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Irma Braakhuis4 maart 2011 om 10:43

    Hoi Anita,

    Wat leuk, die verrassing, gefeliciteerd.
    Hoe is het nu met je? moet Rudie nu maandag alweer of een week later?
    Wat een leuk verhaal van dat Poolse meisje,heb ik nog nooit gehoord.

    nou geniet nog maar mooi van je verrassing en we spreken elkaar nog!
    sterkte met alles!!

    groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Via Renny kom ik op je blog terecht. Wat een terecht verdiende Give-away, je hebt het echt verdiend. Heb je alles al een mooi plekje gegeven?

    Ik wens je een heel mooi weekend ☼
    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geweldig...helemaal op de juiste bestemming gekomen bij onze Anita..Ja ik noem je maar even 'onze' want je hebt meer vriendinnen dan je denkt volgens mij.

    Geniet ervan!

    Francax

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je hier op het blog mee komt lezen. Laat je ook even een berichtje achter ... Dank je wel :-)