woensdag 5 oktober 2011

Winnaars Give Away

Dank je wel voor alle leuke en lieve reacties op mijn Give Away.
Na flink schudden heb ik met mijn ogen dicht twee namen getrokken :-)
Daar komen ze ...

De Happinez agenda gaat naar Nelleke van de blog Loesje maakt van niets tot iets. De Happinez agenda is veel meer dan alleen een afsprakenboek. In 2012 word je elke dag geinspireerd door prachtige foto's, illustraties en wijze spreuken. Dit jaar draaien ze allemaal rond het thema "samen". Om je er steeds weer aan te herinneren dat je verbonden bent met alles en iedereen.

Het boek Liefde gaat naar Tanja van de blog Homemade. LIEFDE zit in ons allemaal. Dit boek helpt je om dat overal om je heen te zien. Een hartverwarmend cadeauboek vol liefde: in verhalen, gedichten, foto's en illustraties. Om je te inspireren, te betoveren en om te delen. Liefde zit in ons allemaal. Dit boek helpt je om dat overal om je heen te zien.





Beide dames hebben een prachtige blog die zeker het bezoeken waard is.
Nelleke en Tanja van harte gefeliciteerd !!!
Als jullie even de adresgegevens naar mijn mailadres hier rechts sturen dan komt de prijs zo snel mogelijk jullie kant uit.

14 opmerkingen:

  1. Dit heb ik dus aan mijn neus voorbij laten gaan door niet mee te doen ;-)! Mijn hartelijke felicitaties voor beide dames!!

    En voor jou mijn hartelijke groetjes, Anita ;-)!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje.... ik heb wat gemist. Wat een leuke give-awy's!
    Beide dames heel hartelijk gefeliciteerd.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goeiemorgen Anita,
    Wat fijn voor beide dames dat zij jouw give-away hebben gewonnen. Tanja van Homemade ken ik al een beetje, maar Nelleke van Loesje maakt van niets tot iets nog niet. Ik ga snel eens bij haar kijken.
    Ik wens jou een heel fijne dag,
    Lieve groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O leuk ik heb gewonnen en nog wel zo'n mooie prijs. Leuk Anita, ik voel me zeer vereerd. Ik ga je gauw mailen. Bedankt

    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zoooo die dames!! gefeliciteerd beide!!!!! En of dat boek bij Tanja goed terechtkomt zeg!!!!!! Helemaal leuk!!!

    Fijne dag Anita....

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ga weg!!!! iKKe?
    Wat gaaffffffffff!!!Wat leukkkkkkkkkk!!! Wat een verassing!!!! Wat een Toeval!!!! Of toch eigenlijk niet...want toeval bestaat niet.
    Ben op dit moment in mijn leven de dingen meer een beetje in balans te proberen te krijgen.En vooral met afspraken....met anderen...maar ook afspraken met mezelf..dus wat een prachtig geschenk is dit.

    En zo te lezen komt die bij Tanja ook goed tercht! Dan heb je twee mensen heel blij gemaakt,Anita.

    Heel erg bedankt en dikke knuffels
    xxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja je hebt inderdaad 2 mensen heel blij gemaakt Anita, het komt bij beide zeer goed terecht, allebei van harte gefeliciteerd!!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WAt een bofferds...twee van die mooie prijzen.
    Wens jullie een 'warme' dag toe.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee meiden heel blij, Anita! Van harte gefeliciteerd!!
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee dames heel blij.
    Wat leuk dat Tanja en Nelleke die mooie boekjes hebben gewonnen.
    Dames van harte gefeliciteerd hiermee.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dames gefeliciteerd met jullie prachtige kado!

    Fijne dag. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo dat is fijn dat je zo'n prachtige Give Away wint...gefeliciteerd!

    Anita wens je een mooi week-end,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een felicitatie voor de winnaressen natuurlijk.En ik wens jou een fijn weekend.
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lieve give-away had je,gefeliciteerd voor de dames,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je hier op het blog mee komt lezen. Laat je ook even een berichtje achter ... Dank je wel :-)