zaterdag 19 september 2009

Mijn eerste blog 19 september 2009


Vandaag is het precies 11 jaar geleden dat de allerliefste moeder van de hele wereld is overleden. Dat is toevallig de mijne ... !!!
In mijn gedachten ben ik vandaag bij haar die mij het leven schonk.
Altijd hartelijk en warm.
Een sterke vrouw die overeind bleef nadat haar man (mijn vader) veel te vroeg overleed aan de gevolgen van leukemie. Ze bleef achter met zeven jonge kinderen waarvan de jongste nog maar vier jaar was en de oudste zestien. Zij was het die er voor heeft gezorgd dat wij tot de dag van vandaag een hecht en warm gezin zijn gebleven.

Het enorme verlies van mijn moeder was moeilijk te verwerken.
Zo onwerkelijk ...
Ik had nog zoveel met haar willen delen, zoveel willen vragen.
Wat een VERDRIET
Intussen zijn de scherpe kantjes er wel af maar het gemis, die lege plek en het gevoel een "niemandskind" te zijn blijven.
De herinneringen aan haar koester ik zorgvuldig in mijn hart.
Ik kan met een stralende lach over haar praten. Haar eenvoud, humor, kracht en liefde voor haar gezin.

Dank je mam
ik heb gelukkig heel veel trekjes van je meegekregen ... !!!
FOREVER IN MY HEART

1 opmerking:

  1. Ik heb gisteravond het verhaal van je moeder mogen horen en als ik denk dat je moeder onwijs trots op jou is, want jij bent net zo'n oermoeder als zij was.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je hier op het blog mee komt lezen. Laat je ook even een berichtje achter ... Dank je wel :-)