woensdag 5 juni 2013

Een feestje maar zonder onze kanjer!

Vandaag de slingers uit voor dochterlief haar 21e verjaardag.
Meis van harte en wát een prachtige dag om jarig te zijn!

 
 
We vieren het zonder onze kanjer (helemaal rechts) die ik vanochtend in alle vroegte uit heb gezwaaid voor een toertocht met TCR naar Sauerland en wel naar Büren-Hartl. Een afstand van 220 kilometer in het zadel.

Zaterdag komen ze op hetzelfde vervoermiddel terug.
Vraag me serieus af of ie dan nog een kont over heeft ;-)
Veel plezier allemaal!



Update 9 juni 2013: vanavond enthousiast en vol verhalen thuis gekomen.
Missie volbracht!

27 opmerkingen:

  1. Hoi Anita,
    Van harte gefeliciteerd met je dochter hoor. Eenentwintig is toch nog steeds een heel belangrijke verjaardag hè? Echt helemaal volwassen nu... Ik wens jullie een prachtige dag en ik wens Rudi heel veel fietsplezier...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Anita, van harte gefeliciteerd met jullie 21e jarige dochter! Ik moest vanmorgen nog aan jullie denken omdat ik zag dat de Alpe d'Huzes van start was gegaan, maar jullie eigen kanjer doet zo te zien een ander rondje ;-)! Ik wens je dochter en jullie allemaal een hele gezellige en zonnige dag en manlief uiteraard heel veel plezier!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Ingrid de Alpe d'Huez / Alpe d'HuZes vinden we (nu het niet zo goed met me gaat) te ver uit de richting mocht hij ineens naar huis moeten. De weergoden zijn hem goed gezind. Dit moet gaan lukken, hoop ik! ;-)

      Verwijderen
  3. hoi Anita,
    Leuk, dit jaar wordt Julie er ook 21. Vroeger was dit in België ook de datum waarop je volwassen werd en nog steeds is dit er een beetje mee verbonden maar tegenwoordig hebben onze ministers beslist dat je op je 18e volwassen bent ook al vind ik dit nog steeds niet echt juist maar wie ben ik om daartegenin te gaan. Karel wordt er al 22 en Astrid onze jongste spruit is er 18 geworden in maart. grote kinderen hé ! Maar zolang we van hen kunnen genieten en meegroeien voelen we ons jong ! geniet van je schatten van kinderen en tot snel weer !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met en voor Solim!! Ik kwam hier laatst nog een foto tegen van een hele kleine Solim, en nu zo'n grote Solim, zo leuk! :-)

    Oooo daarom zag je me vanmorgen niet rijden! Of ligt het nog steeds aan m'n nieuwe coupe :-) Hoop dat Rudi het red, hij staat er bij of hij nu al zadelpijn heeft... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd!! Onze dochter wordt 22 juni 21, en ook zij is die dag helaas niet thuis. Voor ons dan hoor, zij viert een feestje met vriendinnen in Amsterdam op het "colorfestival" Hartstikke leuk voor die meiden toch? Ik zei "doen!" toen ze me vroeg of het wel kon. Je bent maar een keertje jong en dat moet je vieren. De verjaardag, daar plannen we een ander dagje voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van Harte Gefeliciteerd met Solim, en tja Rudi met goede reden afwezig zie ik, hoop de ze mooi weer hebben met de tocht !

    Erwin & Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd met Solim ! Kleine meisjes worden groot... Go, go, go, voor Rudi !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Anita
    Van harte gefeliciteerd met jullie Dochter.Wat is Rudi toch een kanjer ,ik heb zoveel respect voor hem.Maar met jou gaat het nog steeds niet echt goed blijkbaar,of heb ik dat verkeerd begrepen?? pas goed op jezelf!
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een stralende dag voor een verjaardag, kan niet beter! En Rudy? Die gaat enorm genieten en dat kontje? Daar blijft vast genoeg van over....hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd met je dochter. Jullie treffen het wel met het weer he? Ik hoop dat jullie een fijna dag hebben. En wat een kanjer van een man heb je zeg. Dat wordt masseren denk ik he hi hi. Maar lees ik het goed, gaat het niet zo goed met je? Pas goed op jezelf hoor.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Anita, Hartelijk Gefeliciteerd met je dochter. 21 jaar alweer.
    Wat een mooie leeftijd hé.
    En dan dat mannetje van jou, inderdaad wat een kanjer. Vier de verjaardag zaterdag nog maar eens intiem met je gezinnetje.
    liefs Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hang de slingers maar uit, voor je dochter en voor manlief...allereerst
    van harte met je dochter wat een mooie leeftijd....
    Je mag trots zijn..op beide!!!

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd met jullie dochter mooie leeftijd... Ik wens Rudie heel veel fiets plezier.

    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Weer een feestje hier...? Tuurlijk ben ik weer van de partij.....Van harte met jullie dochter...idd een topdag vandaag....

    Enne......voor Rudie veel succes......ha zou goed voor mij zijn.....geen kont meer ;)
    hihi......

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hartelijk Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter! Nu heb je een heel volwassen dochter! Een mooi tuinfeestje? Wat een heerlijk weer he?
    Ik moest vanmorgen aan Rudi denken omdat ik op de radio hoorde dat de Alpe d'Huez weer van start ging. Maar hij doet nu een andere tocht. Ik vind het geweldig knap.
    Pas je goed op jezelf? Heel veel sterkte!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van harte met je (grote) dochter!
    Vandaag hoor en zie je allemaal beelden van fietsende bikkels...knap!
    En zorg dat je de bodylotion klaar hebt staan zaterdag, want een massage is dan natuurlijk niet overbodig :)
    ..voor jezelf ook heel veel sterkte...
    Lieve groet,
    Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nog van harte met de prachtige leeftijd van je dochter hoop dat jullie feestje geslaagd is ....jammer dat Rudi niet van de partij is maar tjeemie wat een respect heb ik voor hem zeg doe het maar even ..... wens Rudi heel veel geluk wat zeker gaat lukken ,ben super trots op hem en op de vel die deze toer doen....lieverd een fijne week geniet lekker van het zonnetje xxx roos

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Van harte met je 21-jarige dochter! Onze jongste wordt 6 juli ook 21, ook hij is dan niet thuis maar ergens in Zuid-Amerika ....
    Heel veel succes voor Rudi en voor jou sterkte met je klachten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geliciteerd hoor,...en wat bijzonder......zo;n dage en dan zonder......maar jullie halen het vast wel weer in......sterkte lieverd...knuffel...liefs van mij...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heey meis,

    Van harte gefeliciteerd met je dochter!
    Wat gaat de tijd snel ...21 jaar !
    Inderdaad wat een heerlijke dag om
    jarig te zijn...

    En tjeempie, die Rudi kan er wat van..
    geweldig...toi toi toi Rudi zet hem op jongen!
    En ja zijn billetjes zullen dan wel gemasseerd
    moeten worden haha..

    Wens jou beterschap lieve meid,

    Liefs,

    Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ha lieverd, ook hier nog een keer van harte gefeliciteerd met jullie dochter, ik hoop dat het een mooie dag was! En ik hoop dat Rudi ook een superdag gehad heeft en dat het hem goed gaat. Toi toi toi voor Rudi!!!
    En ook voor jou meis..

    liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hoi
    gefeliciteerd met je dochter en een fijne dag gewenst X
    FAM MORSSINK

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een bijzondere momenten voor jullie, geniet ervan. En gefeliciteerd natuurlijk!!!!Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Alsnog gefeliciteerd !! Ik hoop dat jullie genoten hebben van het feest!
    Wat een kanjer is Rudi toch!!

    Alle goeds

    Liefs,
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nog gefeliciteerd met die mooie dochter van je! Benieuwd hoe de fietsrit gegaan is. Blijft bijzonder hoor zoveel kilometertjes wegtrappen ... zitten zijn billen er nog aan?

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je hier op het blog mee komt lezen. Laat je ook even een berichtje achter ... Dank je wel :-)