woensdag 29 januari 2014

Topsport for Life - winterbreak Portugal

Aftellen, het is bijna zover! Vrijdag vertrekken we met een groep van 15 zieken en 16 begeleiders van Topsport for Life voor een sportieve winterbreak van acht dagen naar Monte Gordo - Portugal.


Fietsen (racefietsen en tandems) wandelen en werken aan je mentale en fysieke conditie. En vooral heel veel GENIETEN en de accu's opladen. Uiteraard onder begeleiding van de eigen (ex)topsporters, buddies, coaches en een arts van TFL.

De reis is bedoeld om zieken en hun eventuele partner even het ziek-zijn te doen laten vergeten. En als het kan lekker sportief bezig te zijn. Heerlijk relaxen mag ook! Zonnestralen vangen (als die er zijn) terrasje pakken en gewoon genieten van en met elkaar.

De binnenlanden van Portugal verkennen en een dagtrip naar de Spaanse stad Sevilla. Niets moet, alles mag en vooral dat laatste heeft me als partner van, over de streep getrokken. Hoewel ik wat doelgroep betreft ook niet echt uit de toon val ;-) 

Even een week weg - samen! Een hele onderneming (in alle opzichten) en een heel geregel maar we hebben er heel veel zin in. Het wordt ongetwijfeld een bijzondere reis. Met dank aan mijn lieve zus en zwager die hun intrek nemen in huize Hersenspinsels. En natuurlijk "de achterwacht" ...

Tijd om onze koffers te gaan pakken. Ik heb me voorgenomen dat als ik het belangrijkste maar heb, de rest bijzaak is: ID kaart, pinpas, papier en pen, iPad, 2 warmwaterzakken, kussentjes waarmee ik mijn lijf kan stutten, medicijnen en niet te vergeten de schengenverklaring anders kom ik met mijn opiaten de grens niet over. En wat manlief betreft: als hij zijn allerliefste én zijn fietshelm en wielerschoenen maar heeft dan vindt hij alles oke! Wat zijn we snel tevree :-) 

Dag! tot later - ik kom natuurlijk nog vertellen ...
Voor wie het leuk vindt: we zijn als groep te volgen via de Facebook pagina van Topsport for Life.

45 opmerkingen:

  1. Ik wens jullie heel veel plezier in Portugal. Jullie hebben het verdiend.
    Liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoera, het gaat door!! Geweldig Anita en je moet mij écht beloven dat je het thuisfront even helemaal loslaat en even helemaal gaat voor jullie zelf. Want ontspanning en zonnestralen, dat hebben jullie toch wel zo verdiend! Ik wens jullie een hele goede reis en heerlijke dagen toe, maak er een mooie tijd van!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als iemand het verdiend zijn jullie het wel! Geniet ervan lieverd en neem de tijd voor jezelf! Daar ben je hard aan toe onderhand...
    Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och lieve schat, wat wens ik jullie een prachtige week toe. En geniet ervan hoor....want jullie hebben het beide zo verdiend....
    Dikke kus
    Liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeannette Heinrichs29 januari 2014 om 17:23

    Wat fijn om te lezen jullie hebben het dubbel en dwars verdiendt. Geniet ervan, ik hoop dat jullie met opgeladen batterij terug komen.
    Liefs Jeannette xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een héééééééééél mooie week gewenst. Geniet van elkaar en alles om je heen. Laten we hopen dat het weer een beetje meezit. Pas goed op elkaar.
    Lieve groet,
    Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Marian van der Voort29 januari 2014 om 17:46

    Van mij krijg die knuffel vrijdag! We gaan genieten met z'n allen...
    Koffer staat gepakt, nog wat kleine dingen erin, dan kan hij dicht en hij weegt nu pas 12 kilo MET waterkoker!
    Tot vrijdag Anita en Rudy, liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wahaha ... dan kom ik bij jullie mijn warm waterzakken vullen !!!!! :-)

      Verwijderen
  8. ooh anita wat een heerlijk vooruitzicht en wat zullen jullie genieten! een mens moet dat hebben en een mens met extra zorgen al helemaal! ik wens jullie superfijne dagen in Portugal!

    liefs
    lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als er iemand is die dit heeft verdiend, zijn jullie het !
    Geweldig om even samen weg te kunnen.
    Hoop dat jullie van en met elkaar zullen genieten en dat de zon zich ook nog een beetje laat zien.
    Spreken daarna weer eens af om bij te kletsen....!
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijk vooruitzicht Anita! Ik hoop dat het jullie allebei heel goed zal doen en je er een enorme boost van krijgt. Geniet er lekker van en vooral veel zonnestralen vangen.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. GEWELDIG! Genieten met en van elkaar. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ga maar lekker genieten hoor...opschieten ...wat doe je hier nog !!!.....x !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijk vooruitzicht .Ik hoop dat de zon zich veel laat zien in elk opzicht .Heb het fijn met elkaar lieverd
    Dikke knuff Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Anita, ga heerlijk genieten, wat zal dit welkom zijn.
    Neem alle tijd om te genieten en denk niet aan alles wat hier is of op je wacht...loslaten alles!!!!!
    Voor jullie allemaal een goede reis en een ontspannen verblijf.

    Liefs, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat fantastisch dat het kan!!!! Geniet met volle teugen maar dat hoef ik niet te schrijven. Ontzettende fijne tijd met elkaar toegewenst.

    Liefs,
    Franca

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heerlijk meid! Zo fijn dat de batterij even opgeladen kan worden voor jouw en Rudi. En in het gezelschap van vertrouwde, lieve mensen...geniet er met elkaar van!

    Dikke knuf, veel liefs Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat geweldig lieve Anita, een weekje Portugal samen met je lief en nog een paar anderen. Ik wens je een heerlijke vakantie, GENIET met volle teugen.
    Veel liefs van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey lieverd, ik wens jullie ONTZETTEND VEEL PLEZIER... Geniet er lekker van, het is jullie heel erg gegund...
    Ben heel benieuwd naar hoe het jullie zal vergaan...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hét woord voor deze vakantie is SAMEN.. en wat heerlijk dat er steun is vanuit familie die jullie dit samen zo van harte gunnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. annemarielankamp29 januari 2014 om 20:42

    Heel veel plezier samen! De topsportforlife pagina zal bezocht worden

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heerlijk voor. Heel veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lekker samen genieten Anita!! En straks met een opgeladen accu er weer tegenaan ;-)
    Groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ohhh lieverd FANTASTISCH, heerlijk een weekje
    samen van alles ondernemen en vooral genieten.

    Laad de batterij maar heerlijk op.
    Heel veel plezier gewenst,

    Veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik wens jullie een fantastische reis toe Anita,geniet er met volle teugen van samen.....veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lieve Anita, ik wens jullie heeeeel veel plezier, geniet er van.

    Dikke knuffel, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wij wensen jullie samen een ontzettende fijne week toe, heerlijk genieten en de accu weer opladen!
    Veel plezier!

    Lieve groet Frank en Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh wat heerlijk Anita!
    Geniet grenzeloos!
    Ik wens jullie een hele goede reis en een fantastische vakantie!

    Liefs,Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  28. heel veel plezier en lekker genieten met elkaar.
    liefs fam morssink

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel veel plezier en geniet er van!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Reacties via Facebook30 januari 2014 om 00:08

    Marisa: Veel plezier


    Miriam: Wat vind ik dit fantastisch voor jullie. Ik wens jullie ongelofelijk veel plezier. En bovenal geniet van elkaar. Jullie hebben het zo verdient♥♥♥


    Ermy: Geweldig....heel veel plezierrrrr...


    Corine: Ik hoop zo dat jullie volop kunnen genieten, al is het soms met een traan.


    Ger Brig: Heel veel plezier.


    Ingeborg: Geniet er lekker van!!


    Rene van Gellekom Lekker genieten en veel plezier


    Hilde: Genieten lieverd ️ veel plezier


    Monic: Heel veel plezier geniet ervan jullie hebben het verdiend


    Mea: Wat een mooi vooruitzicht, heerlijk genieten <3


    Willem André En Inka: Geweldig,......heel veel plezier,lieverds,.....geniet ervan,....een hele dikke kus van ons,......


    Aletta: Veel plezier! Neem wat zon mee terug als je nog wat ruimte over hebt...


    Jolanda: Genieeeeeettttt!


    Yvonne: Superfijne week samen!


    Kim: Heel veel plezier en geniet ze.!!


    Renny: GENIET!


    Anita: geniet ervan Anita jullie hebben het verdiend


    Jolanda: Lijkt me heerlijk. Gun het jullie. Stuur je ons af en toe en fotootje, zodat we een beetje kunnen meegenieten?


    Agatha: Spannend! ♡


    Hilda: Geniet ervan samen! Jullie verdienen het! X


    Annette: Heel veel plezier, geniet ervan!!!!! XXX


    Petra: Jullie hebben het zo verdiend, geniet er van xxx

    .
    Miranda: Heel veel plezier en geniet ervan


    Inge: Veel plezier en heerlijk genieten️


    Lilian: Rudy en Anita héél veel plezier en lekker genieten. Jullie hebben het verdiend.


    Lianne: Lekker samen genieten en veel plezier, breng de zonnestralen mee terug. groetjes


    Mariska: Heerlijk genieten! Veel plezier samen <3


    Ria: Hallo lieve vriendin...kan jou blog niet openen, maar wat gun ik jullie dat toch....heel, heel veel plezier en vooral genieten....kom daarna wel ff een bakkie doen om je verhalen te horen....heel veel liefs en een dikke knuffel ook voor rudy...xxx


    Miranda: Veel plezier samen
    .

    Sandra: Fijne vakantie!!


    Marcel: Veel plezier, geniet ervan.


    Paula: Ik heb er ook heel veel zin in!


    Herma: Lieve Anita ... Heeeeeeeeel veel plezier in Portugal ... Samen genieten ... Jullie hebben het zoooooo verdiend ... Ik kom ook zeker na die tijd ff een bakkie doen ... Scheur nu zo in een kwartier naar Entercity heel veel liefs van mij voor jou en Rudy ♥♥


    Petra: veel plezier!


    Diny: Anita een hele fijne vakantie en geniet er samen lekker van.


    Marjanne: Wat super voor jullie , geniet er lekker van samen .
    Heerlijk even weg , het is jullie zo gegund

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat fijn, hopelijk komen jullie 'opgeladen' weer terug,
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Oh wat klinkt dat goed zeg.. 't is jullie van harte gegund! Heel veel plezier daar!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heerlijk, heel veel plezier en veel genieten met elkaar !!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Geweldig zeg! Ga er samen maar lekker van genieten. Heel vele plezier daar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wow Anita wat vind ik dit superleuk voor jullie!! Ik hoop zo dat dit een onvergetelijke vakantie zal worden, ga er lekker van genieten samen, heel veel plezier én geniet van je kruin tot je dikke teen:))
    Ik ga jullie volgen via fb!

    Veel liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi ... dïe uitdrukking "geniet van je kruin tot in je dikke teen" heb je toch maar eerlijk van me gepikt lieve Tjitske :-)) Ik zal via FB wel een keer naar je zwaaien ...

      Verwijderen
  36. Reacties via Facebook30 januari 2014 om 20:31

    Jorien: GENIETEN!!!!


    Heppie Honderdprocent: Heeeeeel veel plezier !


    Anja: Veel plezier en genieten!!!!


    Angela: ahhh heel veel plezier!!! en genieten he! want dat is volgens mij de bedoeling


    Danieke: Veel plezier en geniet ervan!


    Marielle: vulle wille


    Wim: Veel plezier daar


    Jolanda: Heel veel plezier:geniet ervan hè? !


    Renate: Prachtig Anita, heel veel plezier. Groetjes Renate


    Irma: geniet er samen lekker van!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Oh GAAFFF!!!!! Oh ik tel met je mee af hoor.......spannend........
    Wat heerlijk voor jullie en wat is het jullie gegund......zo leuk! Niets moet alles mag....precies my cup of tea ;)
    Ga maar lekker veel zonnestralen vangen! Lekker ontspannen, beetje genieten van het mooie land, het is er prachtig! Lekker eten maar vooral genieten van elkaar en het zijn........nu dat gaat dus helemaal goedkomen.
    En wat een top zus!

    Liefie........ik tel met je af........wil straks heeel veel beelden zien.......en wens je een top tijd toe.......

    Genieten tot in je tenen!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat vreselijk geweldig voor jullie, lekker genieten samen............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  39. heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeel plezier
    liefs annika

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Op de valreep...heel veel plezier en GENIET zodat je met een koffer vol mooie herinneringen thuis komt!
    Lieve groet♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Inmiddels ben je vast al gearriveerd in Portugal... ik wens je heel veel plezier en geniet!

    Lieve groet,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat super voor jullie, heerlijk van genieten, jullie verdienen het, stel dappere mensen <3

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je hier op het blog mee komt lezen. Laat je ook even een berichtje achter ... Dank je wel :-)