vrijdag 26 maart 2010

Kado

Manlief was gisteren jarig. Alle reden voor een feestje !!! Wat koop je een man die alles al heeft (mij) haha Ik denk niet dat ik de enige vrouw ben met dit jaarlijks terugkerende dilemma. Dit jaar verliepen door allerlei omstandigheden de voorbereidingen nogal hektisch.
Veel tijd en gelegenheid om over een kado na te denken was er niet. Zoals altijd weer op het laatste nippertje.

De kids hadden de buit al veel eerder binnen. Brian liep al weken te roepen dat hij papa het boek "Het verloren symbool" van zijn favoriete schrijver Dan Brown ging kopen. Solim liet zich inspireren door een balletje wat ik opgooide. Ik herinnerde me namelijk hetgeen mijn lieve vriend René voor zijn verjaardag had gekregen. Het werd dus Men Expert van L’Oréal en dan de versie StopRimpels. Niet zo'n gek kado als je 46 jaar bent geworden, toch ?! Wat het beloofd doet bijna denken aan een echte botox behandeling. Al na 1 uur worden expressierimpels gladder, na 4 weken zijn rimpels zichtbaar verminderd, de gelaatstrekken ontspannen en een jongere uitstraling. Vol verwachting klopt mijn hart !!!

Ooh en wat ik heb gekocht?! Ik wist niks en heb mezelf 12 uur voor de feestelijke dag naar een grote plaatselijke kledingzaak getrokken. Het werd een italiaanse blouse waar ik hem altijd mee kan plezieren. Helaas vond hij mijn keus dit keer toch niet helemaal "jevanhet".
Hij had liever een andere kleur en een ander motief. Meneer is namelijk erg kieskeurig.
Ik denk dat het ook mede kwam uit mijn koopsnelheid en de wetenschap dat je in die kledingzaak zonder problemen kunt ruilen en je geld terug krijgt. Dat is wat we gaan doen. No problem volgens mijn lief het komt immers uit een goed hart ;-)

7 opmerkingen:

  1. Haha, zeker één "dwarsligger" uit Enter -;)
    Nouja, ik ben benieuwd waar de keus van manlief op valt, als hij met zijn glad gestreken rimpels een nieuwe uit gaat zoeken!

    Het komt zeker uit een goed, mischien wel "sneller kloppend" hart.


    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ondanks dat het een dag te laat is, felicité Overflakkee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helena ik lig altijd over dwars ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha...wat een leuk verhaal! Als die créme zegt wat hij beloofd hoor ik het graag van je...Jaap is vorige week óók 46 geworden en kan zo langzamerhand óók wel zo'n 'strak-trekkend crémpje' gebruiken :D Hij zou er maar wat graag weer uitzien als een 'eind-negenendertiger'...hihi...
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou crème zou de mijne niet willen hebben denk ik (heeft ie natuurlijk ook niet nodig op z'n 48ste) ahum....Oh ik heb ook wel eens overhemd gekocht voor Darren's verjaardag....moest ook terug naar de winkel..; tja ik heb een hele andere smaak vaak qua overhemd dan manlief...; manlief is meer van het ingetogene/Britse.... Ik hou van ruitjes, strepen,kleur....; tipje een vriend van mij heeft deze zaak: http://www.hemdenonline.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja een overhemd kopen voor je man is altijd moeilijk... Ik laat de mijne altijd zelf zijn overhemd uitzoeken. Een tip: https://www.hemdvoorhem.nl hier kan je een kadobon bestellen voor overhemden, stropdassen en ondergoed.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je hier op het blog mee komt lezen. Laat je ook even een berichtje achter ... Dank je wel :-)