zaterdag 19 juni 2010

3 opmerkingen:

  1. Er heerst een serene rust op dit weblog Even een mantra Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahahaha ... GRAPJAS !!!
    Reneetje mijn hoofd loopt momenteel over van alle afspraken, alles wat ik nog moet en wil doen. Niks serene rust hihi

    Ik vind het een prachtig gezegde:
    "Je kan niet alleen zijn als je houdt van de persoon waar je alleen mee bent"
    Ik houd van mij !!! Ken je mijn woorden nog ;-)
    Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Meid laat je niet opjagen he? Komt allemaal weer goed hoor. Niets moet en alles mag. Kusterug

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je hier op het blog mee komt lezen. Laat je ook even een berichtje achter ... Dank je wel :-)