zaterdag 9 oktober 2010

De Treinreis van het leven



Het leven is als een treinreis. Mensen stappen op en mensen stappen af. Er zijn haltes met een gelukkig weerzien en haltes met een droevig afscheid. Deze week was er voor ons een van een droevig afscheid. Het stond daardoor bol van mixed emotions. Het bovenstaande nummer heeft lange tijd op mijn Hyves gestaan. Het komt nu zomaar weer even boven ...

De treinreis van het leven, prachtig gezongen door Kate Winslet.
Ik stap weer in en vervolg mijn reis !!!  EEN FIJN EN ZONNIG WEEKEND

4 opmerkingen:

  1. Prachtig...ben er even stil van.
    Fijne zonnige dag
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben blij dat je weer verder reist lieverd, afscheid nemen is zo moeilijk! Ik zit vlak naast je als je me nodig hebt!

    Fijne dag lieve vriendin!

    Dikke knuffel
    Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is zo'n prachtig filmpje!!Ontroerend...
    Het omvat zoveel momenten van het leven...ontmoeten,afscheid nemen,loslaten,verdergaan...
    Zo mooi dat wij bij elkaar in de coupé terecht zijn gekomen!!

    Dikke knuffel x-x-x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel lieve Helena
    en Marian ik laat je nooit meer uitstappen hoor ;-) !!!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je hier op het blog mee komt lezen. Laat je ook even een berichtje achter ... Dank je wel :-)