donderdag 23 mei 2013

Hieperdepiep ...


51 opmerkingen:

  1. Marian van der Voort23 mei 2013 om 00:20

    Anita van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag.
    Ik kan je geen zon beloven op deze dag, maar wel een hele fijne dag.
    Dat je maar lekker verwend wordt, met slingers en kadootjes, een taart van Solim en allemaal lieve mensen, die speciaal voor jou komen!!!

    Dikke knuffel <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd met je verjaardag!
    liefs Nanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen allerliefst mens! Hier alvast een heel dikke verjaardagsknuffel XXX

    Vanmiddag kom ik je nog even live zoenen. Veel liefs, Nien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Anita,
    Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag.
    Een hele fijne dag met allen die je dierbaar zijn. En een heerlijke taart
    gebakken door je dochter Solim. Ooo wat zal dat weer heerlijk zijn.
    Liefs en een dikke knuf.
    Lilialn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Anita, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Het is nog vroeg maar ondanks dat doe ik half wakker een virtueel dansje voor je, want dit mag uitbundig gevierd worden :-)! Ik wens je samen met je gezin, familie en vrienden een hele gezellige & feestelijke dag, ik hoop dat je je vanavond een prinsesje voelt die de hele dag enorm in de watten is gelegd! Want dat verdien je!

    Veel liefs van mij...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat met je verjaardag lieverd en een fijne dag. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lieve anita
    van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag gewenst.
    liefs fam morssink X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heej Anita...★Heppie bursdeej toejoe heppiebursdeejtoejoe heppiebursdeej heppiebursdeej heppiebursdeej toejoeoeoeoe (wel een beetje vals maar niet minder welgemeend!) X Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag lieve Anita.
    Ik dans de kamer even met je in het rond.
    Een fijne dag.
    Dikke knuffel, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gefeliciteerd met je verjaardag lieve anita
    maar er en mooie en gezellige dag van en alle liefde toe gewenst
    liefs annika

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh kan niet stil blijven staan hoor.....moet gewoonweg dansen.....nee swingen....
    Happie birthday to you......in de wei staat een koe....en die koe zegt...I love you...happy birthday to you.......

    Oh enne...als is uitgedanst ben....duurt nog wel effjes......dannne.....taart en champagne.....? Ja vandaag mag het bubbels zijn......CHEERS!!!!!

    Feest ze!

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren.
    groet, stefan en elsbeth weghorst

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En weer doe ik een dansje ;) voor jou! Op fb al even en nu hier....zo, klaar. Van harte gefeliciteerd Anita!!
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anita, gefeliciteerd met je verjaardag en een heel fijne dag gewenst samen met allen die je dierbaar zijn.

    Groetjes, Annie van tante Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Anita,

    Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een leuke dag van,
    ik zie je morgen nog bij Renate, moeten nog even afspreken hoe laat we gaan.

    liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd! en een fijne dag,jammer dat het zulk naar weer is,lieve groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van harte gefeliciteerd Anita ! Maak er een gezellige dag van met elkaar ! Lieve groet van hier...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van harte gefeliciteerd Anita! Ik wens je een supergezellige dag toe met iedereen die je lief is!
    Lieve groet, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Hier schijnt de zon een klein beetje, vast voor jou!!
    Ik wens je een hele mooie dag!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd!!

    Groetjes
    Tonnie en Annette Weghorst

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ha lieverd van harte gefeliciteerd!! een hele dikke knuffel van mij en natuurlijk doe ik een dansje voor je en ondertussen zing ik hierdepiep hoera!!!!

    liefs Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh ...hier is het fesstje !!!!..ik ben zo blij blij blij...dat jij jarig bent vandaag !!!....ik wens je de allermooiste dag uit je leven.....nou is dat niet mooi ???...en dat de rest van je dagen nog net iets beter worden dan deze geweldige dag ...dus kortom ik wens je een prachtig mooi leven.....!!...liefs van mij...xxx...kuzzzzzzzzzz....xxx..!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ineke en Marius23 mei 2013 om 13:16

    Heel veel knuffels en geniet er samen van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ha Anita , nogmaals van harte gefeliciteerd met je verjaardag , wens je nog een hele gezellige dag toe , samen met Rudi Solim en Brian !!

    Moest vanmorgen denken aan het liedje , Kon ik maar toveren ,toveren , toveren , je weet wat ik je dan zou schenken , maar helaas gaat die vlieger niet op !!!

    Laat je vandaag extra lekker verwennen ,heb je wel verdiend . Lfs Jannie xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lieve Anita,

    Van ♥te gefeliciteerd met je verjaardag. Ik wens je nog een hele fijne dag. Het zonnetje schijnt hier (zo nu en dan een buitje), ik hoop dat jou verjaardag ook "zonnig" verloopt....

    Dikke verjaardagsknuffel en liefs, Jannie XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefelicitaart hoor vanuit koud en zonnig Heiloo toegewenst, fijne dag nog! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hieperdepiep hoera! Wat we je wensen is helaas nergens te koop, anders zou je er vast door iedereen onder bedolven worden. Dat alle reacties en wensen je maar een boost mogen geven en je nog een fijne dag bezorgen. Maak er nog een mooie dag van samen. Gr. en liefs, J xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Jeannette Heinrichs23 mei 2013 om 14:14

    Lieve Anita van harte gefeliciteerd met je verjaardag dat je een fijne dag mag hebben dikke knuffel xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Laat het ondanks het niet zo mooie weer toch een heerlijke dag worden!! XXX Ons

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Anita GEFELICITEERD en dat je een gezellige dag mag hebben......lirfs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Anita,
    Ik had het al op je FB gedaan, maar ik feliciteer je nogmaals met je verjaardag. Hier heeft vandaag al heel wat uurtjes de zon geschenen, dus zelfs de weergoden wensen je een mooie dag...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo Anita, Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je een heerlijke dag hebt vandaag.
    Ik wil je nog even bedanken voor je liefde en aandacht het heeft me zo goed gedaan.
    Een knuffel terug hoor. Liefs
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Anita van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ik wens je een hele fijne dag toe.

    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  34. marjan slagers23 mei 2013 om 17:15

    Hoi Anita, gefeliciteerd! Een hele fijne dag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hallo Anita,
    Van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag!(32?)Vanmorgen even met Rudy bijgekletst. Ondanks alles hoop ik dat jullie vandaag van en met elkaar kunnen genieten.
    Hartelijke groet,
    Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Mag ik vandaag een dansje met je meedoen???????Van harte gefeliciteerd en geniet ontzettend van deze dag/avond en van alle lieve mensen om je heen.
    Hieperdepiep!!!

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Nog vele vele jaren, hieperdepiep HOERA!!!! lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Gefeliciteerd!!!!
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. En natuurlijk ook op je weblog
    een felicitatie van ons beiden.
    Feliz Cumpleaños. Salu2 de Albert y Mara

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Van harte lieverd, hoop dat je
    een TOP dag hebt.

    Geniet ervan met volle teugen en ik
    hef een glas op jou.....

    PROOST!!!

    Liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Lieve Anita

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad met je dierbaren. Nog vele, vele jaren!

    Liefs en een verjaardagsknuffel,Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hieperdepiep er is er eentje jarig. Geniet met volle kracht van deze heerlijke dag vol attenties en lieve groeten. Nu weet ik waarom de zon vandaag scheen xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Van harte gefeliciteerd ,ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ook al ben ik een dag te laat:
    alsnog van harte..
    Heb je een dag vol herinneringen gehad met mooie woorden, lieve kadootjes en lekkere taartjes??
    Lieve groet,
    Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Van harte met je verjaardag!
    Zag in een van je vorige posten een foto van je adoptiedochter, wat leuk!
    Ik heb zelf een adoptiezoon ( uit Haïti, hij is 15) en ik heb hem de foto even laten zien.
    Actieve dochter heb je, mijn zoon moet ook meehelpen in de tuin, maar heeft er niet veel zin in. Hopelijk heb ik hem een beetje enthousiast gemaakt met deze foto ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Van harte proficiat ook al is het dan wat laat. Zat in Frankrijk en had er geen internet.
    Ik hoop dat jullie genoten hebben.
    Liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Lief mens,

    Van harte gefeliciteerd!
    Enne..ik dans met je mee hoor...
    Hieperdepiep Hoera!!!!!!!!

    Dikke knuffel en heeeel veellll liefffffffssss,
    Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hey lieve Anita , alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag !
    Hopelijk had je een hele gezellige dag. Heb nog even je blog doorgelezen
    en die broers en zussen dag ziet er zoooo gezellig uit. Heerlijk
    dat jullie zo'n goede band hebben met elkaar !

    Fijne zondag verder , liefs van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Nou ja, gemist ! Alsnog van harte gefeliciteerd!!
    Ik hoop dat je een Super genietdag hebt gehad!

    Liefs,
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Gefeliciteerd en je hebt vast een gezellige dag gehad met veel verwennerij..........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je hier op het blog mee komt lezen. Laat je ook even een berichtje achter ... Dank je wel :-)