dinsdag 13 augustus 2013

En dan gaan we de stap maar nemen ... #samen

De afgelopen week ben ik op mijn manier en manlief op zijn manier druk bezig geweest met opruimen. Niet dat het normaal een puinhoop is maar eerlijk = eerlijk er is de afgelopen tijd (te) veel blijven liggen. Gewoon omdat het niet gaat! Ik lijk de laatste dagen wel een zwangere vrouw die voor de bevalling haar huis aan kant wil hebben ;-) Kast voor kast, laatje voor laatje ... 

Vandaag heb ik met mixed emotions wat spulletjes bij elkaar gepakt. Een mogelijke logeerpartij hangt af van het verloop van de ingreep. Het liefst zou ik heel hard wegrennen.

Geen idee wat me te wachten staat: ik wil het niet weten, ik wil niet denken, ik wil niet voelen. Natuurlijk weet ik wat ik weten moet maar hoe dit gaat uitpakken en hoe ook de periode erna is en blijft voor beide partijen nog heel erg spannend.

Morgenochtend om 08.00 uur sta ik op de planning voor (een poging tot) embolisatie laag in het bekken (details zal ik jullie besparen) in het UMC St. Radboud in Nijmegen. 

Wish me luck, brand een kaarsje of stuur positieve energie! ThnX

55 opmerkingen:

  1. Sterkte en succes meis, hier zal een kaarsje voor je branden!

    Knuf Xxxx

    Nanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach lieve Anita, mag ik je alle sterkte toewensen alvast....zet 'm op meis, zal aan je denken! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oohhh jee... ik zal aan je denken en wens je sterkte en kracht vanuit Limburg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe het alledrie.. met heel veel liefde en recht uit mijn hart.. lieve meid heel veel kracht en sterkte!! Toi toi toi voor jullie allemaal en ook voor de artsen die de embolisatie gaan doen!

    Heel veel liefs en een dikke knuffel, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieverd ik wens je heeeel veel sterkte en ook hier in Harlingen branden we een kaarsje voor je dikke knuffff van ons ....lieve groet Rosita en Ale xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh....lieve Anita, ik stuur een berg aan positieve energie jullie kant uit en morgen brandt er een speciaal kaarsje. Speciaal voor jou en ik wens je veel sterkte.

    Liefs en een dikke knuffel, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wens je echt alle sterkte die je nodig hebt....moeilijk en dapper hoor...maar ik denk geen andere keuze......je kan het lieverd.....komt ie ....smakkkk...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anita, ik wens je heel veel succes voor de komende tijd. De duimen draaien hier op volle toeren. Ook veel sterkte voor de kinders en Rudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Natuurlijk brand ik een kaarsje voor je... sterkte meid!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anita,

    We wensen je veel succes en sterkte toe, hopen dat je snel weer thuis bent.

    liefs Ben en Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeannette Heinrichs13 augustus 2013 om 21:07

    Lieve Anita, ik wens jou en je gezin héél veel sterkte en alvast beterschap en met dat kaarsje zit het wel goed. Dikke vette knuffel xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve lieve Anita,

    Wat een spanning en een onwerkelijk
    gevoel zal het je geven, wens je
    ongelooflijk veel kracht en sterkte toe.
    En spreek vooral de wens uit dat de
    behandeling voor jou uiteindelijk
    een positief effect zal hebben.......

    Je bent een lief, mooi en dapper mens,
    een KANJER!!!

    Mijn gedachten zijn bij jullie....

    Heel veel liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Anita,
    Altijd zo optimistisch, maar wat geeft die onzekerheid een spanning....
    Kan het me zo voorstellen.
    Wens jou, en natuurlijk ook Rudy en de kinderen alle sterkte toe.
    Denk aan jullie, en hier zal ook zeker een kaarsje branden.....
    Veel liefs...........Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Anita, heel veel sterkte morgen (ook voor man en kinderen). Om 8 uur zit ik in de auto morgenochtend, maar de kaars brandt in gedachten zeker voor je!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Kop op meid...gaat vast goed! Dikke knuf,
    Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve Anita,
    Veel sterkte morgen, we denken aan je en wensen je heel veel geluk!!!
    Ook wensen we Rudy en je kids sterkte
    Veel liefs voor jullie allen.
    Erwin & Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve Anita, alle sterkte, i wish you luck, brand een kaarsje en stuur alle positieve energie jullie kant op!

    Liefs!!

    XO
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hééééééééél veel sterkte. Ik hoop dat de behandeling het gewenste effect heeft !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Héél veel succes morgen, ik duim met jullie mee, stuur een grote lading positieve energie jouw kant op en ben in gedachten bij je! Liefs Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dag Anita, van hieruit een succes wens! Dat het goed mag gaan. Natuurlijk denken we aan je,
    groet Henk en Anne-Marie lankamp

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lieve Anita,

    hopelijk doe je het niet voor niks, ik duim dat het je veel op gaat leveren en stuur heeel veeel positieve energie
    jullie kant op . Ik denk aan je morgen . Liefs van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lieve Anita, heel veel succes en sterkte morgen toegewenst vanuit Heemskerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel veel sterkte morgen Anita,

    We zullen voor je duimen !!!

    Wim en Amanda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. heel veel sterkte lieverd zal aan je denken
    dikke kus annika

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Anita,
    Het kaarsje brandt al voor je hoor. Ik zal morgen aan je denken. Succes en sterkte...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het kaarsje brandt allang lieverd....denk aan je! Dikke kus xxxx 💞

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ThnX voor je lieve kaart je voelt heel dichtbij ;-) xxx

      Verwijderen
  27. Heeeeeeeeel veeeeeeeeeeel sterkte.

    Liefs Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Lieve Anita,

    Heel veel succes en sterkte gewenst! Hier zal een kaarsje voor je branden! Zet hem op meid!

    Liefs,
    Jurgen en Judith Lammertink

    BeantwoordenVerwijderen
  29. En ook hier word er aan je gedacht lieve Anita...we hopen dat alle kaarsjes, positieve energie en draaiende duimen een succesvolle operatie op mag leveren. Spannend meid...hoop dat je een beetje kan slapen.

    Sterkte voor jullie allemaal!
    Dikke knuffel en kus ♡ Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Eigenlijk ga ik er nu wel vanuit dat je m'n mailtje nog gelezen hebt ;-). Héél veel sterkte lieve Anita, ik hoop dat het je lukt vannacht nog een beetje te slapen maar dat zal niet meevallen. Ook hier vinden we het spannend.

    Ik leef met je mee!!! Veel liefs, Ingrid xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelezen! mail (vannacht) wel even terug. Het gaat het niet worden: slapen ;-) xxx

      Verwijderen
  31. Ik denk aan je ♡ ook heel veel sterkte voor Rudi en de kids. Voor hun zal dit ook spannend zijn!
    Liefs van mij xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een miljoen sterren, als er 1 valt,
    dan heb je 1 miljoen wensen.
    1 miljoen wensen
    als er 1 valt.

    Wat zou ik willen wensen.
    Wat zou ik kunnen wensen.

    Ik doe mijn wens voor jou!

    Sterkte meissie. Hier brand een kaarsje voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heel veel sterkte voor jullie allebei!!

    Ik brand een kaarsje voor jullie.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Lieve Anita

    Heel, heel veel sterkte. Ik denk aan je.

    Liefs en een knuffel, Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Heel veel sterkte wij denken aan je!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Lieve Anita ik zal morgen aan je denken en voor je duimen.
    Maar heel veel sterkte jullie allemaal.
    Liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Anita als je dit berichtje leest is de ingreep gelukkig achter de rug !!
    Hopen dat de doktoren met succes hebben kunnen doen wat de bedoeling was !!!
    Heel veel aan je gedacht , nu maar hopen dat je snel weer opkrabbelt .
    Hoor het nog wel !!!
    Lfs Jannie Wild.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. lieve anita.
    hopelijk is alles positief verlopen en hebben de kaarsjes geholpen!
    we denken aan jullie,want het is voor het hele gezin een spannende dag!
    lfs fam morssinkX

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Lieve Anita, heel veel sterkte vandaag en de komende tijd. Ik denk aan je. Liefst Biancaxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik zal aan je denken meid, veel sterkte!
    liefs Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  41. 8.00 uur is al voorbij op deze spannende dag!
    Ik hoop dat alles is goed gegaan en wens je heel veel sterkte met alles wat er nu nog komt..
    ook voor man en kids: sterkte!
    Denk aan je xx
    Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Lieve Anita,

    Van harte hoop ik dat de embolisatie mag opleveren van je ervan verwacht!

    Veel liefs,
    Tonja

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Marian van der Voort14 augustus 2013 om 10:58

    Heel veel sterkte vandaag,
    Je ligt nu hopelijk op de uitslaapkamer en is alles gegaan zoals de doktoren gehoopt hebben.
    Ik wens je een heel voorspoedig herstel, en heel veel liefde van je omgeving. Dat zal je vast nodig hebben.
    Hier brand een kaarsje voor je, toi toi toi!!

    Dikke knuffel, Marian xx

    BeantwoordenVerwijderen
  44. XXXXXXXXXX
    Dikke knuffel van mij lieverd

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Lieve Anita, het is nu al voorbij, maar ik hoop dat het iets oplevert voor je.
    Ik wens je heel veel sterkte met het doorstaan van alles en de spanning.
    Ik vind het leuk je vorige week ontmoet te hebben!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  46. O meid ik heb vandaag telkens aan je gedacht.. hoop zo dat de ingreep succes heeft!!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Anita, wat heftig allemaal. Ik wens je veel sterkte en hopenlijk beterschap!!! Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik hoop dat het je wat positiefs oplevert, heel veel sterkte en beterschap Anita.
    Lieve groet,
    Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Lieve Anita
    Ik hoop dat alles goed is verlopen en ik wens je heel veel beterschap
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Lees net pas je blog......je hebt de ingreep inmiddels achter de rug.
    Ik hoop dat het is meegevallen voor je.........ik zal alsnog een kaarsje voor branden voor een voorspoedig
    herstel. Heel veel sterkte, je kunt het xxx
    Groetjes bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  51. had ook wel de foto gezien, maar niet doorgeklikt naar het berichtje. sorry dus voor deze late reactie. Ik hoop dat het inmiddels wat beter gaat en ik wil je heel veel succes wensen met de ingrepen die nog komen gaan en inderdaad, dat het je een "beter" leven zal geven. Groetjes, ook namens Louis
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je hier op het blog mee komt lezen. Laat je ook even een berichtje achter ... Dank je wel :-)