zondag 25 augustus 2013

Update

Inmiddels zijn we tien dagen verder en lig ik nog steeds vrijwel de hele dag op bed. Omdat het niet anders gaat! Er moet de komende week echt een flinke verbetering komen. Zo niet dan wordt er een nieuwe ingreep gepland. De prof denkt dat er een stoornis zit in de afvloed van het bloed. Dat de kleppen in de bloedvaten mogelijk niet werken waardoor de druk enorm toeneemt zodra ik omhoog kom. Dat is wel het laatste waar ik op zit (lig) te wachten! Natuurlijk hopen we dat dit niet nodig zal zijn ...

Dank je wel voor alle lieve reacties / berichtjes op welke manier dan ook en vooral voor de vele knuffels. Ik krijg het er soms warm van! Oké eentje terug komtie ...



43 opmerkingen:

  1. He lieve Anita, wat lees ik nu ... goed en wel terug van vakantie en dit bericht verschijnt in beeld. Meiske toch, hier schrik ik van. Veel sterkt en beterschap toegewenst en een buitengewoon stevige knuffel!

    Liefs,
    Gerreke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He wat naar nou toch weer. Veel sterkte, ook al snap ik wel dat je daar niet zoveel aan hebt. Bisous,
    Franca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjeemie Anita niet zo mooi hoop dat het allemaal mee gaat vallen pffff wens je heel heel veel sterkte van ons een dikke dikke dikke knuf terug xxxxxxxxxx Rosita en Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Annemarie Slagers25 augustus 2013 om 21:06

    MMMMMMMMMMMMMMMMMMMSMAK (dikke kus is dat)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een driedubbele knuffel terug, hier...komt 'ie.
    Sterkte Anita,
    liefs, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Anita,
    Hoop zo voor je dat het komende week echt beter zal gaan.
    Nee, natuurlijk wil je niet nog een keer............
    .........dikke knuffel van mij...
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeannette Heinrichs25 augustus 2013 om 21:19

    Ik hoop met je mee!!! Enne als er hier iemand een knuffel verdient, ben jij het xxxxxxxx sterkte lieve Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nietje stay strong girl(even op zijn Engels omdat ik net weer terug ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Marian van der Voort25 augustus 2013 om 21:25

    Lieve Anita,

    Wat naar voor je dat er nog geen verbetering in zit, ik ga zo voor je duimen
    dat het deze week beter zal gaan.
    Van mij ook een hele hele dikke knuffel en alle goeds voor aankomende week...
    Hou je taai, ik denk aan je <3

    Ook Rudi en de kinderen, beste wensen van mij!
    Valt allemaal niet mee :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dikke tut en heel veel beterschap, dat er niet nog een hersteloperatie achter weg komt.
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dikke tut en heel veel beterschap, dat er niet nog een hersteloperatie achter weg komt.
    Liefs Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat enorm balen lieve Anita, hier word je niet vrolijk van. Je verwacht op zijn minst dat je elke dag iets vooruit gaat, maar dat is dus niet het geval. Laten we hopen dat in de aankomende week het kwartje in je lijf 'ergens gaat vallen' en je toch verbetering in de situatie merkt. Ik ga voor je duimen!

    Al kom je er misschien in om, hier toch weer een dikke knuffel terug! Heel veel sterkte gewenst!

    Veel liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hopen dat het snel beter gaat , kan me voorstellen dat je hier niet op zit te wachten!!!
    Je krijgt van ons ook een dikke knuffel terug !!!
    Groetjes
    Jannie zie je morgen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Pofferdestoffer dit was even niet de planning. Hoop dat het komende week toch beter gaat en een operatie niet nodig is. Beterschap en een mega dikke knuf!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bah, wat ontzettend rot voor je!
    Hopen dat er heel snel verbetering komt!
    We duimen voor je, heel veel sterkte!

    Liefs,
    Jurgen en Judith Lammertink

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele dikke knuf terug!! Hoop zo mee op toch het gewenste herstel zodat die nieuwe ingreep niet gepland hoeft te worden .....

    Sterkte lieverd!

    XO
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Aahh nee Anita! Had zo gehoopt dat het beter zou gaan! Maar geef de moed niet op hoor. We blijven voor je duimen, kaarsje opsteken en wat al niet meer. Het moet volgende week beter gaan! Dat moet! Denk aan je. Knuffel van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. lieve .. lieve .. lieve Anita .. Ik leef met je mee .. zal elke dag voor je duimen .. een hele dikke knuffel voor jou en je man en kinderen .. liefs Herma <3

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat is niet mooi. We hopen dat je snel opknapt.
    We denken aan je.

    Dikke knuffel van ons.
    Lfs, Erwin&Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lieve ANita een dikke knuffel van terug. Heel veel sterkte de komende tijd hopen dat je niet nog een keer moet.Liefst Biancaxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lieve Anita, wat jammer dat de ingreep niet het gewenste resultaat geeft. Ik hoop heel erg dat er op wat voor wijze dan ook verbetering voor je komt.
    Krijg je van mij ook een dikke knuffel!
    Heel veel sterkte en moed!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik duim dat er toch snel verbetering zal komen .Heel veel sterkte en beterschap
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Och lieve Anita, wat een lot om zolang in bed te liggen .
    Ik kan er wel iets positievers van maken maar dat is het natuurlijk niet...

    Kan alleen maar hopen voor je dat er verbetering optreedt zonder dat
    een nieuwe ingreep nodig is .

    Dikke knuffel terug van Gea , ik denk aan je ... xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat is écht heel vervelend Anita! Pijn is NIET fijn! Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat de prof gunstig bericht brengt en dat een extra ingreep toch niet nodig blijk te zijn. Ik duim voor je! Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik hoop echt dat het gauw beter gaat !!....hier komt een heule dikke word gauw beter smakkerd...........smakkkkkkkkkkkkkkk.....xxx...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. he neis wat een tegenvaller voor je, hopelijk nu toch snel naar herstel..

    Dikke knuffel Xxxx

    Nanda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Lieve Anita, wat naar dat er nog steeds geen verbetering is en je niets anders kunt doen dan liggen en de pijn verdragen. Woorden zijn zo gemakkelijk neer te schrijven en ik zou willen dat al die knuffels en blijken van steun je daadwerkelijk kunnen helpen, maar dat kan helaas niet.
    Ik probeer me in te denken wat jij allemaal moet doorstaan, maar ik weet dat ik mij maar een fractie ervan kan voorstellen.
    Lieve meis, ik hoop toch zo dat er de komende dagen een verbetering zal komen en je een tweede operatie bespaard zal blijven.
    Heel veel sterkte.

    Ook al krijg je het er warm van....hier een dikke knuffel van mij.
    Liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Lieve Anita, wat verschrikkelijk balen! Niks voor jou. ..om alleen maar te kunnen liggen. Ik hoop dan ook dat er gauw iets veranderd, en als daar nog een ingreep voor nodig is...wat moet dat moet!
    Sterkte en ik wens je heel veel beterschap!
    Liefs Marjan X

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Jeetje Anita.... snel opknappen hoor! Balen zeg. Maar ik stuur je een virtuele knuffel en wens je alle sterkte en veel beterschap.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Veel sterkte weer Anita, echt niet leuk!!! Dikke knuf van mij!xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Anita, wat jammer nou toch, dat er geen echte vooruitgang is te bespeuren. Wat moet dat frustrerend zijn voor je. Ik duim voor je, dat het nu snel wat beter zal gaan en dat een nieuwe ingreep dan toch niet nodig zal zijn. Hou je taai meid, een hele dikke knuffel van mij,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een tegenvaller! Moed houden hoor.. we hopen met z'n allen als een malle dat het deze week echt gaat verbeteren!!
    Lief dat je één van de vele gekregen knuffels doorgeeft ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een tegenvaller zeg! Meid die kleppen van jou moeten wel even hun best gaan doen hoor! Hopelijk trekt het nog wat bij en blijft je een operatie bespaard!
    Ben al weer een hele poos niet bij je langs geweest en heb dus weer van alles gemist!
    Hou je taai hoor!!
    Dikke knuf voor jullie allemaal!
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Lieve Anita
    Ik schrik als ik lees over he gezondheid. Ik ben er een dikke maand uit geweest en wat kan er dan al niet gebeuren he? Ik ga eerst eens rusig lezen wat er aan de hand is me. Wat een flinke tegenvaller he? moed houden hoor.
    Een lieve groet Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Lieve Anita,

    Wat een tegenslag, ik hoop zo voor je dat een nieuwe ingreep niet nodig zal zijn, en dat je toch de goede kant op gaat, veel sterkte en een dikke knuffel van ons.

    liefs Ben en Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Lieve Anita,

    Wat een tegenslag, ik hoop zo voor je dat een nieuwe ingreep niet nodig zal zijn, en dat je toch de goede kant op gaat, veel sterkte en een dikke knuffel van ons.

    liefs Ben en Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Kan je er nog eentje bij hebben?
    Heel veel sterkte en een beredikke knuffel.. (en dat met deze temperaturen...)

    Zo jammer.de behandeling leek geslaagd en dan nu weer een tegenvaller.
    Ik hoop voor je dat het deze week de goede kant op gaat ...
    Liefs♥

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Lieve Anita.

    Wil je bij deze ontzettend veel kracht en sterkte wensen.
    Ik duim heel hard voor je, dat je gauw vooruit mag gaan.
    En weer gauw opknapt.
    Een hele dikke knuffel van mij.
    Heel veel liefs Marlijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Oh lieverd.. wat ontzettend jammer.. ik hoop zo dat het deze week toch nog de goede kant op mag gaan.. ik duim voor je en stuur je zoveel mogelijk positieve energie..
    Je hebt er al veel gehad, maar ik hoop dat mijn knuffel er nog bij kan..

    Veel liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ooo wat vervelend Anita..Ik hoop dat het allemaal goed komt ik denk aan je.

    Liefs, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Lieve Anita, ik wens je Alle sterkte . Hopelijk gaat het toch nog goed.
    Lieve groet van R iet

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Och lieverd toch, het zit je niet mee,
    hoop dat het snel iets zal verbeteren.
    Wens je heel veel sterkte toe en denk
    aan je.....

    Veel liefs en kussssssssssss
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Oh lieverd.......
    Denk veel aan je.......hoop dat je zo toch opknapt en dat een nieuwe ingreep niet nodig zal zijn........

    Heel veel sterkte liefie....
    Knuf

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je hier op het blog mee komt lezen. Laat je ook even een berichtje achter ... Dank je wel :-)