zaterdag 8 mei 2010

Happy moment

De definitie van geluk is oneindig. Ik heb mezelf vaak afgevraagd: wat is nou eigenlijk geluk?! Inmiddels weet ik het ... al heel lang !!! Later meer.

Vanochtend bij het opstarten van mijn PC zag ik tot mijn grote verbazing dat ik een Award voor mijn weblog heb ontvangen. En niet zomaar een Award maar een Happy Award. Ik hecht niet zozeer aan deze dingen maar vooral de persoon van wie - en de reden waarom ik deze Award heb ontvangen stemt me gelukkig. Ook dat is GELUK !!!

Passione Helena schrijft o.a. op haar prachtige weblog:
"Nu mag ik er nog een aantal blij maken met deze Award!
* Anita van Hersenspinsels..
Een hartsvriendin die ontzettend mooi kan (om) schrijven het-geen haar gezinnetje allemaal doormaakt!  Diep respect en een grote bewondering, hoe zij met een knipoog naar humor en positiviteit in het leven staat"

De bedoeling is dat ik 10 momenten van geluk moet aanscherpen. Natuurlijk ken ik nog veeeeel meer geluksmomenten :-) Toch ga ik er nog even over nadenken hoe en op welke manier ik dit ga invullen. Per slot van rekening ontvang je niet elke dag een Award.
Ik wil er graag iets moois van maken. Bovendien mag ik hem aan vijf personen doorgeven. Wordt snel vervolgd !!!

5 opmerkingen:

  1. Wát lief van Helena om jou een Award te geven...maar volkómen terecht hoor lieve vriendin!
    Ook ik heb diepe bewondering en groot respect voor jou; maar dát wist je natuurlijk allang!;-)Jouw positiviteit, humor, optimisme en doorzettingsvermogen zijn een voorbeeld voor velen...
    Trouwens,ook volkomen terecht dat zij er een gekregen heeft; jullie vullen je weblog allebei op een verschillende manier in...maar allebei zo mooi!
    Ik kijk uit naar het vervolg!

    Veel liefs, dikke kuzzz x-x-x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. P.s. Ik wens je nog ongelooflijk veel HAPPY MOMENTS toe...

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeannette Doomernik9 mei 2010 om 12:15

    Gefeliciteerd. Zeer terrecht dat je die award gewonnen hebt.
    Grtzzzzz Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoals ik bij Helena ook al schreef: méér dan terecht dat jij deze Award van haar hebt gekregen. Maak er wat moois van, ik ben erg benieuwd!

    Dikke kusssssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke verrassing! Van harte gefeliciteerd met deze meer dan verdiende award!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je hier op het blog mee komt lezen. Laat je ook even een berichtje achter ... Dank je wel :-)