woensdag 21 december 2011

Uitslag CT scan

Vanmiddag richting het UMC St. Radboud voor de uitslag van de CT scan van manlief. Terwijl via de luidsprekers op Sky Radio het ene na het andere kerstnummer voorbij komt zitten onze gedachten maar bij één ding ...

De uitzaaiingen in beide longen zijn wat aan het vervagen. De onderhuidse uitzaaiingen in zijn linker borst en oksel zijn toegenomen. Eveneens hebben zich elders op zijn lichaam een aantal verdachte plekken gevormd. Naar alle waarschijnlijkheid eveneens onderhuidse uitzaaiingen. Deze zijn echter op de scan (nog) niet traceerbaar.

De iplilimumab (Yervoy) werkt, het afweersysteem is duidelijk in beweging maar voor hoe lang is de vraag. Ipilimumab werkt (als het wat doet en dat doet het) gemiddeld 11 maanden. Dat is nogmaals een gemiddelde en ieder mens is uniek en reageert anders op de behandeling. Je hebt uitschieters naar boven maar ook naar beneden. Volgens de arts is het beeld op dit moment niet stabiel.
Over 3 maanden volgt weer een scan. In de tussentijd blijven we alert op veranderingen.

We hebben ons, gezien de toename van de onderhuidse uitzaaiingen (deze zijn voelbaar) veel zorgen gemaakt. Dat de longen nu rustiger zijn zorgt voor enige opluchting maar aan de andere kant is er weer uitbreiding van ...
Het blijft heel erg dubbel, erg onzeker en zoals de arts zei: stel de dingen die je NU kan doen niet uit. We blijven hopen dat de soldatenmannetjes in deze enige geoorloofde oorlog hun strijd vervolgen.

Dank je wel voor jullie ontzettende lieve meelevende reacties via dit weblog, mail, sms, telefoon, kaartjes. We vinden het hartverwarmend en het doet en heeft ons enorm goed gedaan !!!!  X

76 opmerkingen:

  1. Wat kunnen we nu zeggen wat jullie niet duizendmaal horen en weten. Geen woorden kunnen dit bericht verzachten. Weet alleen dat we oprecht met jullie meeleven en je even in gedachten een dikke knuffel geven, zoals zovelen. Hopelijk geeft jullie dat een beetje kracht de komende dagen. Spreek je gauw. Kus voor allen. Liefs en groeten ook van de kids. J XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lees nog niet zo lang met je mee, maar wens jullie samen heel veel sterkte toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Rudi en Anita,

    Dubbel inderdaad, wens jullie sterkte met deze uitslag en ik hoop met jullie dat de soldatenmannetjes hun werk weten te doen.

    Liefs Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He Lieverds,ik sla mijn armen weer om jullie heen en geef jullie allemaal een dikke knuffel en,in onze gedachten zijn we bij jullie,...XXX.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En dan zit ik hier niet goed wetend wat te schrijven .Mijn handen wat stil boven mijn toetsenbord.Ik had zo gehoopt beter nieuws te mogen lezen!!Ik wens jullie heel veel sterkte
    Liefs Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit idd een enorm dubbel gevoel. De ene vervaagt een andere neemt toe. Ik weet niet wat ik kan zeggen. Kunnen de voelbare onderhuidse uitzaaiingen niet worden weggehaald? Ik hoop met heel mijn hart dat de soldaatjes door blijven vechten!!! Ik wens jullie alle moed, kracht en sterkte en dat jullie fijne kerstdagen mogen hebben.
    Heel veel liefs en een ontieglijk dikke meeleefknuffel van mij XxX Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een dubbel bericht, wil jullie ongelovelijk veel kracht en stekte wensen, hele dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pffff....wat een spanning, maar geweldig dat JIJ de kracht hebt nog op je weblog te schrijven!
    Het is weer een dubbel gevoel, maar wel goed dat de Iplilimumab zijn werk doet. Positief blijven! Rudi heeft een sterk lichaam en samen zijn jullie helemaal SUPER!
    Ik hoop dat jullie de spanning een beetje los kunnen laten en wens jullie een liefdevolle kerst toe! x lfs Hilda van de overkant.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. helaas blijft de onzekerheid.. ik had zo ontzettend gehoopt voor jullie dat het positiever zou zijn.. ik wens jullie samen met jullie gezin en familie veel kracht, moed en vertrouwen!

    liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  10. We hadden beter gehoopt...het is inderdaad dubbel nieuws. Aan de ene kant vervaging, maar aan de andere kant de onderhuidse uitzaaiingen. Laten we hopen dat er toch nog heel veel cellen megahard blijven knokken, lieve Anita!! Ik heb het al zo vaak gezegd, maar elke keer is het net zo gemeend als een eerdere keer: héél véél sterkte gewenst!!

    Een hele dikke zoen van mij...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hmmmmmmm...kippenvel.......ik geef jullie beide een dikke knuffel.......maak me zorgen.....bah !!!...ik wil dat het goed gaat met Rudi......leef zo met jullie mee......liefs van mij...xxx...wat moet ik anders zeggen .......sjuchttt...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die onzekeerheid...hoe leef je daarmee...
    Inderdaad....dubbel...maar oh oh wat hoop ook ik dat die soldatenmannekes hun werk goed doen en blijven doen.
    Verschrikkelijk dat er geen positiever uitslag is. Ik wens jullie ontzettend veel positiviteit, liefde, warmte en vertrouwen toe.

    Liefs,
    Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat hebben we gehoopt op een volkomen positieve uitslag....
    Hoe dubbel is deze...wát moeten wij nu zeggen!? Het klinkt zo gauw 'gemakkelijk' maar dat is het niet...het is ónmacht!! We willen zo graag wat zeggen, maar weten niet wát...
    Weet je...ik sla gewoon maar even mijn armen om jullie heen en zeg even hélemaal niks...en dan weet jij wel wát ik bedoel...!
    Ik denk aan jullie lieve schát! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het even op me in laten werken... Mixed feelings... Maar het doet íets! Nu maar hopen dat het flink gaat door werken en de soldaatjes ook die andere plekjes aan gaan pakken!!

    Hele dikke knuffel voor jullie allemaal!!!

    Liefs Jorien (en uiteraard ook van Dick!)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Anita en Ruud,
    Wat hebben jullie een ontzettend moeilijke strijd te leveren. Ieder op eigen terrein.
    Al die spanningen, al die onzekerheden, het verwerken van de uitslagen .... het is allemaal niet niks.
    Wat kan ik anders dan jullie erg veel kracht, hoop en sterkte wensen.
    Veel liefs van Tonja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik moet ook even naar woorden zoeken. Ik hoop echt van harte dat 'de soldaatjes' verder gaan met hun strijd en dat de volgende scan een veel rooskleurig beeld zal geven. Heel veel sterkte Anita, voor jou, Rudi en de kinderen!!
    Knuffel,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele dikke knuffel en laat die soldaatjes maar in hoog tempo blijven marcheren. Liefs Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. rollercoaster!! En dan nog iets "zinvols"toevoegen? Dat is zo goed als onmogelijk!Leef je leven en wacht niet tot later....dat weten jullie als geen ander....het enige dat "wij"kunnen doen is laten weten dat we kaarsjes branden, en aan jullie denken en alle positieve vibes jullie kant op sturen en duimen als gekken......helaas....da's alles....:(

    DIKKE KUS!
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Anita en Rudy,
    Wat had ik gehoopt op beter nieuws dan dit voor jullie. Een beste klap lijkt me. Enerzijds de rust in de longen, maar anderzijds weet je ook niet waartoe deze onderhuidse uitzaaiingen toe gaan leiden... Heel dubbel ja...
    Ik wens jullie veel sterkte en er zijn geen woorden voor wat ik voor jullie voor de toekomst hoop...
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  20. telkens terug vragen... telkens terug hoop en ook teleurstelling maar opgeven staat niet in jullie agenda en daarom bewonder ik jullie zo..
    Ik vind dat positieve mensen meer dan beloond moeten worden en daarom nomineer ik jullie beiden zodat het licht nog harder mag schijnen aan het einde van de tunnel van miserie!!
    dikke knuffel en geniet met volle teugen van de feesten

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Tja weer zo'n uitslag waarvan je denkt, ik had gehoopt op beter nieuws, maar aan de andere kant was ik ook wel bang voor slechter bericht. We blijven allemaal hopen en duimen voor de volgende scan, en dat zijn afweer harder gaat werken. Hoop dat jullie samen een fijne kerst hebben. Lfs Erwin

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Als ik dit lees, weet ik het even niet..Hoe moeten jullie je niet voelen??!!
    Lieve mensen, ik wens dat de soldaatjes nóg harder vechten..Hou elkaar en de kinderen stevig vast!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Getverdegetverdegetver..

    Ik denk aan jullie!

    Liefs,
    Franca

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hemeltje lief.... Tja, wat moet je daar mee... Pffff...... Klote is het hoe dan ook.... Ik duim en hoop heel erg dat de yervoy toch nog meer zijn werk gaat doen! Leef op afstand met jullie mee. Heel veel succes en sterkte! Lieve groet Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lieve Anita, wat moet ik schrijven? Wat een achtbaan aan gevoelens zullen jullie nu ondergaan. Ik ben gewoon even stil meis........

    Ik wens jullie kracht en sterkte, heel veel liefde en pas goed op elkaar.

    Hele dikke knuffel
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Rudy & Anita
    Het dubbele gevoel lijkt ons ook erg moeilijk voor jullie.... Weten ook niet de juiste woorden hiervoor te vinden. We hopen dat de volgende scan een positiever resultaat brengt.
    We wensen jullie heel veel sterkte toe !
    Groet
    Jolanda & Dick Kreijkes

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het is allemaal heel dubbel idd, en toch is het goed nieuws dat de Ipilimumab wél het één en ander doet! De manier waarop Rudy en jij met deze vreselijke ziekte dealen zal ook zeker zijn vruchten afwerpen...ook al is het soms heel erg beangstigend en enorm zwaar.
    Ik hoop dat jullie de draad van het NU weer kunnen oppakken en samen een hele fijne kerst hebben.

    Liefs en een dikke knuffel voor jullie allebei,
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ooooooowwww.....
    Ja, nu zit ik hier,heb de hele dag zo af en toe even gekeken of er een berichtje op stond van jullie......
    Heb vanacht nog aan jullie liggen denken...gehoopt,stiekem verwacht,en nu ?? nu weet ook ik even geen woorden te vinden.
    Het één gaat ietsie beter terwijl het andere...
    En wat nu ??? hoe nu verder ???
    Ik denk aan jullie en leef met jullie mee hoor Anita ik wens jullie alle liefs en sterkte meis en verder......ik weet het even niet zo goed..

    Een arm om jullie heen en een dikke kus XXX

    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. hi lieverds,
    tja... het enige wat ik me kan bedenken dat ik graag een heel leger van soldaten zou willen optrommelen om het gevecht aan te gaan. zou graag vooraan in de linies mee willen vechten. maar totdat ik daar een oplossing voor gevonden heb een hele dikke knuffel en veel brandende kaarjes van mij.
    liefs angela

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Moeilijk om hierop wat te zeggen want het is erg dubbel.Ik wens jullie veel sterkte voor de komende tijd en hoop dat jullie toch een beetje kunnen genieten van de feestdagen.

    Liefs bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Lieve meid,
    Wat een tegenstrijdige berichten allemaal. Enerzijds omdat het met de longen beter gaat, maar anders onderhuidse uitzaaiingen zijn. Meid, meid wat moeilijk allemaal. Ik hoop echt dat jullie niet uitstellen, maar dubbel en dwars genieten van wat jullie gegeven wordt!
    Veel lieve groeten,
    Gerreke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Tja "afwachten" zou het woord van het jaar moeten worden...Ga gewoon van het positiefste uit al lijkt dat voor een zijlijner altijd makkelijker gezegd dan gedaan! Ik wens jullie dan ook heel fijne feestdagen en geniet er samen van zoveel je kunt.

    Lieve groeten....
    Chris10

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Lieve Anita, wat is dit toch een dubbel gevoel. Aan een kant blij omdat het met de longen beter gaat, maar dat andere onzekere blijft knagen.
    Ik kan niet helaas niet meer dan jullie sterkte voor de toekomst wensen. En hoop dat jullie een beetje kunnen genieten van de komende feestdagen.

    Liefs en een knuffel van mij...

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Lieve allemaal een dikke knuf van mij!
    Dat er maar een giga leger aan het werk gaat!!
    lieve groetjes
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik ben even stil...
    Diep respect voor jullie, vechters!
    Heel veel kracht en sterkte,
    lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Tsja, wat moet je nu met zulke berichten? We hadden jullie betere gegund. Wat zal het ongelooflijk moeilijk zijn om positief te blijven. Ondanks alles wensen wij jullie fijne feestdagen toe. Haal eruit wat er in zit, maar dat hoeven we jullie eigenlijk niet te zeggen, dat doen jullie al. RESPECT voor jullie.
    Groetjes
    Louis en Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik ben ook even stil......die onzekerheid en steeds weer laveren tussen hoop en vrees. En steeds weer dat positieve, die kracht en enorme vechtlust. Ik heb daar ook een diep respect voor lieve Anita en hoop dat de 'soldaatjes' net zoveel strijdlust zullen hebben als jullie.
    Liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Zorgelijk blijft het ....ik kan niks anders doen dan met jullie mee hopen dat het zo lang mogelijk stabiel blijft allemaal.

    En inderdaad...doen wat je doen wilt, maar ook daar moet je de moed voor hebben maar dat kunnen jullie, dat weet ik ...

    Heel veel geluk,liefde en mooie momenten gewenst voor het nieuwe jaar !

    xxx Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Even stil meis, mijn woorden zijn ook zoek, mijn gedachten proberen dit te bevatten..hoe moet dat bij jullie nu zijn en wat ga je doen..o, ik hoop zo dat die soldaatjes hun werk doen en dat er een wonder gebeurt, dat hoop en bid ik, voor jullie omdat ik het jullie zo gun...
    Een knuffel en in stilte zijn we bij jullie.

    Lieve groetjes van mij,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Opluchting om de longen, maar van de andere kant de onzekerheid over die plekken, bah...wat dubbel. Wij wensen jullie heel veel sterkte toe en hopen dat jullie samen van een fijne kerst kunnen genieten.

    Groet,
    Jurgen en Judith Lammertink

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Opluchting om de longen, maar van de andere kant de onzekerheid over die plekken, bah...wat dubbel. Wij wensen jullie heel veel sterkte toe en hopen dat jullie samen van een fijne kerst kunnen genieten.

    Groet,
    Jurgen en Judith Lammertink

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Rudi en Anita,
    We hebben elkaar al even niet gesproken.
    Opnieuw een onzeker bericht... Jullie verdienen veel beter!
    Heel veel moed toegewenst
    Tom van de fysio

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Marian van der Voort21 december 2011 om 21:06

    Ik weet gewoon even niet wat ik moet zeggen.
    Ik denk aan jullie, had zo gehoopt op beter nieuws! Jullie zijn zo dapper!
    Dikke knuffel voor allemaal xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Lieve Rudi en Anita, helaas niet 't goede nieuws waar jullie en wij allen op gehoopt hadden. Ik ben er stil van, weet niet goed wat te schrijven ...... Alleen: sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Lieve Anita. Ik weet even niet wat ik zeggen moet.Een dubbel gevoel, Het een wat beter en het andere weer niet. Oh ellende, hopelijk gaan de soldaatjes de strijd aan. Aan jullie zal het niet liggen. Sterkte meis.
    Lieve groet van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat kan ik nog toevoegen aan alle reacties... ook ik had op positievere berichten voor jullie gehoopt! Sterkte, kracht en liefde toegewenst voor jou en je dierbare gezin.

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  47. lieve mensen,

    weer zo,n dubbel gevoel voor jullie, fijn dat de longen stabiel zijn maar aan de andere kant weer zoveel om je zorgen om te maken en maar weer wachten, we wensen jullie veel sterkte en hopen dat jullie samen met de kids een liefdevolle kerst kunnen hebben.

    veel liefs Ben en Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hoi Anita,wil je misschien jullie adres eventjes aan ons door mailen via wabuijs@online.nl.

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ik sla even helemaal op slot... niet echt iets voor mij hé?!
    Waarschijnlijk door alle emoties met elkaar...
    Dingen die ik wilde zeggen zijn al geschreven, dus sla ik mijn armen even om jullie heen en hoop dat dit even goed mag voelen, als opbeurende woorden.

    Ik leef ontzettend met jullie mee

    Veel liefs van mij XX

    BeantwoordenVerwijderen
  50. de tranen die springen in mijn ogen,weet niet wat te zeggen.
    denk aan jullie hoor,een dikke pakkerd krijg je,veel liefs en sterkte ook voor de komende tijd.

    Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Zomaar en Hersenspinsel voor jullie.......

    En steeds is er een cirkel, halfrond
    Verspreidt over elke bergtop
    De zeven kleuren van het Leven
    Soms hard en fel
    Dan zacht pastel
    Met wit omgeven
    Heffen rood en groen blokkades op
    Door jou,
    kleurrijke Regenboog
    Beide benen op de grond.

    Veel Kracht allebei,
    Tedo

    BeantwoordenVerwijderen
  52. lieve anita en rudy

    sla de armen om jullie heen en begrijp wat jullie weer moeten doorstaan....hopend op een wonder.....liefs ria

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Lieve Anita en Rudy,

    Alles is hier al gezegd, alles al gewenst...

    Ik ga sla alleen maar mijn armen om jullie heen. Weet dat ik er voor jullie ben.

    Kus...

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Heel veel kracht en sterkte met en voor jullie beiden.
    Liefs chrisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  55. WARMTE, KRACHT EN LIEFDE is alles wat wij jullie wensen.


    liefs

    Erik en Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Dikke knuffel!

    Liefs
    Tonnie en Annette Weghorst

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Onze gedachten gaan naar jullie uit! Ondanks alles willen we jullie een fijne kerst wensen ! Groet, Ben en Inge aan de Stegge

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Lieve Anita en Rudy,

    Twee armen sla ik om jullie heen, heel lang, want woorden schieten even te kort.
    Heb zo enorm veel respect voor jullie kracht en positieve instelling.

    Wens jullie veel liefde en kracht en ben in gedachten bij jullie...

    veel liefs kanjers, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hallo Rudi en Anita, het lijkt wel of deze rotziekte altijd een goede en een slechte kant tegelijk laat zien. Een beetje hoop geven en onrust zaaien.
    Ik ben blij voor jou Anita, dat je jouw gevoelens op deze manier een plekje kan geven waardoor je de strijd van jullie ook kan delen. Morgen mag ik weer naar de oncoloog....
    Ik wens jullie fijne feestdagen toe met even de gedachten aan iets anders.
    Sterkte....Pieter

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Lieve Rudi en Anita,

    Lieve schatten...een dubbel bericht..
    Ben er stil van, en in gedachten bij jullie...
    Ook ik sla mijn armen om jullie heen lieve dappere mensen..

    Wens je licht en al mijn liefde,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Lieve mensen,

    Nog een hersenspinsel....

    Vragen schieten door mn kop
    Waarom en waarom niet
    Wanneer houd het op
    het verdriet
    Maar dan...
    Hoor ik een stem
    het gaat om houden van
    Volop en zonder rem
    Hou elkaar stevig vast
    en vier het leven
    Voor altijd...
    Met elkaar verweven

    Zomaar even uit mijn hart,
    Fijne dagen met elkaar Rudy en Anita
    Liefs, Nita

    BeantwoordenVerwijderen
  62. He lieve Anita,
    als ik je verhaal lees, komt maar 1 ding bij me op, en dat is wat Teun altijd in 1 woord zegt als je hem vraagt hoe hij uit het diepste dal is geklommen: "positiviteit."
    Je zult dit natuurlijk vaker horen, maar als zo'n ervaringsdeskundige als Teun dit steeds vol overtuiging antwoordt, geloof ik er ook wel in.
    Weet dat wij van Topsport for Life ALTIJD voor jullie klaar staan om je te helpen om 'positiviteitssoldaatjes' naar het front in Rudy zijn lijf te sturen!!!!...

    Heel veel liefs en maak er samen een mooi Kerstfeest van!
    Miel

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Lieve Anita en Rudi,
    Wat ontzettend moeilijk voor jullie, enerzijds één stap vooruit en ook weer eentje terug. Ik had zo gehoopt op ander nieuws maar hoop tevens dat het alsnog beter gaat.
    Heel veel liefs van mij x

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Ik reageer wat laat maar niet minder gemeend... heel veel sterkte met alles!!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Hele dubbele gevoelens.... Aan de ene kant doet het medicijn zijn werk en dat is natuurlijk super! Maar dat elders dan weer uitzaaiingen zijn ontstaan... Getsie! Wat ontzettend moeilijk! ... Volgens mij doen jullie al wel aardig wat de dokter zegt; dingen die je NU kan doen, niet uitstellen... Als ik kijk naar alle blogs over al die geweldig prachtige ervaringen van Rudi! Ik hoop dat jullie een hele fijne kerst en nieuwjaar zullen hebben met al jullie dierbaren!! En GENIET van elkaar! Leef bij de dag en houd elkaar stevig vast.... Wij en velen met ons wensen jullie ALLE kracht en liefde toe! Weet dat we aan jullie denken en jullie steunen in deze o- zo moeilijke strijd... Een hele dikke knuffel en liefs Leroy &Jeanet en een dikke lebber van Jess&Bailey!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wat had ik gehoopt op beter nieuws, voor jullie, voor de kinderen.....
    Wat een dubbel bericht, wat een onzeker dubbel gevoel. Ik hoop dat de 'soldatenmannetjes' deze strijd vervolgen en weer een stukje veroveren.
    Zoveel kracht, sterkte en heel veel liefde voor jullie.

    Liefs,
    Harriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  67. wij wensen jullie alle kracht om dit nieuws te verwerken. In gedachten zijn wij bij jullie.
    stefan en elsbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Heel veel sterkte en kracht...liefs Roelien

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Even weet ik niet hoe ik hierop moet reageren en toch wil ik reageren.Wat ben ik geschrokken van dit bericht.
    Ik hoop toch zo dat de soldaatjes hun werk doen en de strijd opvoeren.
    Ik wil jullie héél veel kracht toewensen en geniet toch saampjes van jullie samenzijn.
    Een hele dikke knuffel
    Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Annemarie Slagers22 december 2011 om 19:02

    Lieverds. een heeeeeeeeele dikke knuffel en sterkte. XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Beste Rudi en Anita,

    Hou je vast aan de mooie dingen en blijf vertrouwen houden.
    We hopen dat het goede zal overwinnen.
    We wensen jullie een warme kerst toe.

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Het leven is vol tegenstrijdigheden: overal stralende kerstverlichting en vrolijke kerstmuziek en jullie beleven letterlijk de donkere dagen voor kerst. Opnieuw samen de strijd aangaan en (zeker weten) een prachtig kerstfeest gaan beleven met allen die je lief zijn. Het vredesleger gaat aan de slag en wat het licht betreft zijn er altijd lichtpuntjes:
    Soms zijn ze groot
    Soms zijn ze klein.
    Je hoeft niet te zoeken.
    Je kunt ze ook zijn!
    Lieve groet, Paula Pietersen-Teunisse

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Lieverds ik weet gewoon niet wat ik kan zeggen, dat van de longen klinkt positief maar die onderhuidse uitzaaiingen...kan me jullie angst zo goed voorstellen...Maar ze gaan niet zo snel gelukkig dus de "soldaatjes"doen hun best...
    Bij Hans werden de onderhuidse(en uitwendige) uitzaaingen per dag groter dus het klinkt alsof die soldaatjes echt strijden ertegen. In gedachten sla ik mn armen om jullie heen en ik bid voor een wonder.
    Heel veel sterkte en een hele dikke knuf..
    In gedachten ben ik ergveel bij jullie.
    Probeer te genieten van elke dag, hoe gemakkelijk je dat ook zegt, ik weet dat dit moeilijk is.
    Een heel verhaal en nog zegt het niet wat ik voel en zou willen zeggen, daar heb ik geen woorden voor...maar weet dat ik met jullie meeleef.
    liefs Nanda

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Na de backspace vaak te hbeen gebruikt, omdat ik niet zo'n schrijver ben... Weet dat ook wij jullie blog volgen en langs de zijlijn meeleven.. Kerstkaartjes gepost, hoop dat jullie nog vele geniet momenten mogen hebben...
    Groet Anne-Marie Lankamp ( en natuurlijk Henk en kids.)

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Lieve Anita en Rudi,

    In gedachten waren we steeds bij jullie! (beetje late reactie misschien, maar het lukte niet helemaal)
    Wat kunnen we zeggen, alleen....
    We zijn en blijven er voor jullie, Tot gauw!

    Benny, Anita & kids

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Lieve Anita
    Ik blijf aan jullie denken,en voor jullie duimen.Misschien wordt de volgende uitslag positiever,you never know!
    x Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je hier op het blog mee komt lezen. Laat je ook even een berichtje achter ... Dank je wel :-)