dinsdag 21 juni 2011

Home

14 opmerkingen:

  1. Mooi...kijk even bij mij....xxx.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie woorden !1 En gefeliciteerd natuurlijk!!
    Lieve groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb gekeken hoor Ria van It's me :-)
    Ooh ben er stil van !!!
    Heb ik écht je Give Away gewonnen WOW
    Dank je wel xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd lief mens...als iemand het verdiend ben JIJ dat wel!!

    Dikke kus xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So true...

    En wat lief dat je de Give Away hebt gewonnen, het is je ontzéttend gegund!

    Klapzoen XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie woorden Anita over home...en de give away van Ria is je meer dan van harte gegund! Gefeliciteerd!

    Ik wens je een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie wijsheid. Kan zo in een lijstje!!
    Gefeliciteerd met je gewonnen give-away Anita. Superleuk!!! Geniet ervan :-)
    Lieve groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie binnenkomer hier bij je Anita, een prachtige spreuk en......wat leuk dat je het mooie boek bij Ria heb gewonnen, ik zie groen van hihihi.
    Gelukkig dat je weer een bakkie koffie mag drinken, om 10 uur staat hier de koffie klaar.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd met de mooie give away van Ria,van harte gegund en dik verdiend,xxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie woorden......
    En...jullie verdienen elke dag een Give Away !!

    lieve groetjes
    Dicky Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige woorden..)
    En gefeliciteerd met je give-away.

    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geniet van je mooi geschenk van Ria hoor Anita,ik geniet even mee van je mooie quote!!hele fijne avond nog....groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat met deze welverdiende give-away! Groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je hier op het blog mee komt lezen. Laat je ook even een berichtje achter ... Dank je wel :-)