vrijdag 3 juni 2011

Verrassing

Vanochtend om 08.15 uur ging de deurbel. Omdat ik reeds een stille hint had gekregen dat er op tijd iets bezorgd zou worden heb ik snel mijn joggingpak aangeschoten. Ogen nog op half zeven maar oké ik ben eruit ;-) Verder alles nog in diepe rust.

GOEDEMORGEN
Wahah is dat even wakker worden. De bakker staat voor de deur met een hele grote mand gevuld met alles wat nodig is voor een héél lekker ontbijt. Nog veel léuker is het bijgevoegde kaartje waarvan we toch wel een paar keer flink moeten slikken.

Ruim e
en uur later rijd ik het laatste ritje in mijn 5 jaar oude (ferrari) rode Daihatsu Terios. 
Ik geef hem bij aankomst bij de garage een denkbeeldig schouderklopje. Nooit heeft hij het laten afweten. Hij heeft me altijd overal naar toe gebracht zonder ooit te protesteren.  
We leveren hem in en rijden met de zwarte Terios die op ons staat te wachten richting huis.
Als we door het dorp rijden zwaai ik links en rechts maar niemand zwaait terug hihi Huh is dat even wennen ;-)

Eenmaal thuis staan de “hulptroepen” al in de startblokken om de buxushaag voor en achter te snoeien. Voor alle hand- en spandiensten heb ik deze middag ook versterking gekregen.
Om 17.00 uur is alles en iedereen klaar en zitten we met z’n allen gezellig bij de barbeque.
Dank je wel allemaal !!!

Zondag is dochterlief jarig en hopen we op móói weer zodat we de verjaardag buiten kunnen vieren. Life goes on en dat geldt ook voor ons. Fijn weekend !!!

20 opmerkingen:

  1. Ohhh...geweldig...hier word ik helemaal stil van! Wat fijn dat jullie zoveel lieve mensen om jullie heen hebben, dat houdt de moed erin!!

    Ik wens jullie een heel fijn weekend en uiteraard mijn hartelijke felicitaties voor jullie dochter! Ik hoop zondag op een extra zonnige dag :-)!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een leuke verrassing! (stiekem nieuwsgierig wie dit voor je heeft bedacht... ;))

    Je haagje was idd weer mooi strak!

    Heel fijn weekend lieverd en veel plezier zondag. Kus voor Solim!

    Liefs, Nien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve verrassing!! Heerlijk dat iemand dat voor jullie heeft bedacht.
    Hopelijk blijft het zonnetje morgen ook nog schijnen.
    En tja..de Entenaren moeten er nog even aan wennen dat jij niet meer in een knalrode 'Ferrari' rondscheurt ;-) Veel rijplezier met je nieuwe karretje!

    Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat jullie zo omringt worden met lieve mensen. Dat geeft de burger moed, zullen we maar zeggen. Heerlijk zo'n ontbijtje..
    Een fijne dag morgen, ik duim voor mooi weer!
    Alvast gefeliciteerd.
    Lieve groet Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tamar,Raymond,Bradley4 juni 2011 om 09:05

    wat lief zeg!
    Daar knap je echt van op.
    Fijn weekend samen!
    Hoop dat jullie toch nog een beetje kunnen genieten van het mooie weer:)
    Ennuh ik zie je vanzelf wel rondcrossen in je nieuwe aanwinst.

    groetjes van 1 straat verder:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jipperdepip...zo is het maar net.......geniet van alles met volle teugen.......enne gefeliciteerd met je dochter !!...heb je mijn mail nou gehad??? ...enne doe je mee met mijn give away...echt iets voor jouw.....bloemen!!...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is de dag goed beginnen lieve Anita, een verrassing waarvan je heerlijk wakker wordt.
    Een dag vol van leuke verrassingen van al die lieve mensen om jullie heen zijn momenten om te koesteren.
    Alvast mijn felicitaties voor morgen voor jullie dochter.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ontzettend leuk! Een bezorgd ontbijt...Ik vind het zo fijn om te lezen dat jullie zo heerlijk verwend en verrast worden.
    Dat maakt 'alles' zoveel meer draaglijker..

    Mooi dat je je 'oude' auto even hebt bedankt ;) Ik wens je veel fijne kilometers in je nu zwarte ferrari hihi!! Dat zwaaien zit er zo weer in, maar iets vaker op de claxon de komende tijd!

    En zondag een hele fijne dag met het vieren van Solims verjaardag! Het beloofd een mooie, warme dag te worden!

    Dikke knuffel en liefs!
    Erwin en Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Marian van der Voort4 juni 2011 om 11:13

    Wat een heerlijke verrassing!!
    Ik heb in de jaren '90 ook een tijd 's morgens ontbijtservice gedaan...altijd fijn om de blijde verraste gezichten te zien 's morgens vroeg.
    En een andere auto... toe maar. Nou meid het is je gegunt, geniet maar van alle goede dat op jullie pad komt.
    En zondag wens ik jullie een prachtige dag, als Solim jarig is.
    Alvast van Harte!!!
    Dikke knuffel Marian ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat lief zo'n verassing , heerlijk ontbijt.
    Maar het is jullie ook zo gegund !!!
    Ik wens jullie een fijn weekend en voor Solim een fijne verjaardag gewenst .
    Veel Liefs
    Fam Otten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk zeg om zo verwend te worden door de mensen die je dierbaar zijn.
    Het is jullie van harte gegund hoor.
    Proficiat met Solim, maak er een geweldige dag van.
    Liefs Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dank je wel voor het bezoekje aan mijn blog Anita,even zeggen dat ik je ontbijtmand ook wel zou willen hoor en nog een dikke proficiat voor de jarige dochter......fijne zondag samen...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wederom wat engelen op jullie pad.....ze komen recht op jullie af...en zo gegund......
    Van harte met je kanjer.
    Fijne zondag
    Liefs liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ben en Claudia5 juni 2011 om 18:31

    Oh wat heerlijk zo,n verrassing, fijn dat er op die manier aan jullie gedacht wordt.
    en veel rijplezier met je zwarte ferrari.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. GEFELICITEERD met jullie "tweeling"...hoop dat ook een leuke dag heeft gehad!!:)

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met jullie dochter , ik hoop dat het een hele gezellige dag was. Het weer was wat minder maar dat maakt niet echt iets uit als je leuke mensen om je heen hebt.....

    Wat een geweldige verrassing trouwens zo'n heerlijk ontbijtje ,ik zie allemaal lekkere dingen.
    Maar ik mag ook niet klagen , we hadden twee verjaardagen en ik heb 2x gebak gehad (erg he , ik wil er nog wel 10 kilo af hebben )

    Oja , hier is alles echt niet altijd zo mooi als op de foto's hoor, ik schuif soms heel wat rommel aan de kant en kies gewoon de mooiste plaatjes .
    Zo weer een geheim ontrafelt .....(dat van de 10 kilo ook namelijk, dat is serieus bedoeld want dat moet van de huisarts ivm vasthouden vocht )

    Nou morgen is er weer aan dag en vanavond alleen maar water voor mij.

    fijne week alvast , lieve groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Anita
    Bedankt voor jouw reactie bij mij en wat gezellig dat erbij gekomen bent als volgster .Wat een leuke verrassing zo op de vroege ochtend .Heerlijk om hulptroepen te hebben voor de zwaardere klussen .Ik kom later wat meer lezen want ik kan me nu niet concentreren ,ze zijn de douchevloer er aan het uit drillen brrr wat een lawaai.
    Lieve groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Allereerst gefeliciteerd met dochterlief! Hier was het na een regenochtend in de middag alsnog heerlijk zonnig, ik hoop daar ook! Het ontbijt en de nieuwe bolide..gewoon lekker van genieten! Life goes on, al zitten er wel akelig veel en akelig hoge drempels in de weg..
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je hier op het blog mee komt lezen. Laat je ook even een berichtje achter ... Dank je wel :-)