dinsdag 17 mei 2011

Puzzelen

5 opmerkingen:

  1. Ik denk dat we de 'zin van het leven' helaas nooit helemaal 'in elkaar gepuzzeld' krijgen...we zijn altijd wel een stukje kwijt of leggen er een op de verkeerde plek...

    Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou willen dat ik nu wijze woorden voor je had...

    Ik heb alleen twee armen die je omarmen...

    Dikke kus voor jou, liefs XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze kwam ik toevallig tegen vind hem léuk !!!
    Niks ernstigs hoor hihi
    Je wéét ik ben altijd aan het puzzelen ;-)
    Dat kan namelijk héél interessant zijn ...
    Wijze woorden hebben we niet altijd nodig
    maar die armen en zoenen neem ik graag in ontvangst :-)
    Dikke klapzoen op jullie beiden neus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig !!..wat ben jij toch een positief mens...heerlijk gewoon....dikke knuffel !!...xxx....enne denk dat het pakket vandaag komt....spannend......enne bedankt he??!! erg leuk lief en aardig !!....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zijn het er maar drie??? Knap hoor.

    Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog. Ik heb totaal geen tijd om te bloggen, want er zijn nog veel zorgen. Mijn moeder ligt inmiddels weer in het ziekenhuis met een longontsteking en vocht achter de longen. Kortom ze kan niets.

    Maar ik wilde het je graag laten weten, want je vroeg er zo lief naar!!!

    Dank je daarvoor!

    Liefs,
    Gerreke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je hier op het blog mee komt lezen. Laat je ook even een berichtje achter ... Dank je wel :-)