vrijdag 13 mei 2011

Kracht


Als de zon ons verwarmt, regen met bakken uit de hemel komt of de wind de bomen heen en weer schudt, kijkt niemand daar raar van op. Gek genoeg vergeten we regelmatig dat we zelf ook over een enorme power beschikken. Ergens schuilt in ieder mens diep verborgen een onuitputtelijke bron van minstens windkracht tien. Hij laadt je op, geeft


vertrouwen en moed en brengt wijsheid en daadkracht en kan je wonderen laten verrichten. Maar juist op die momenten dat we wel even een oppepper kunnen gebruiken, lijkt onze bron vaak verdwenen, of zelfs helemaal opgedroogd.

De afgelopen week waren de bijwerkingen van de chemokuur heftig en intensief. Het zijn van die dagen die niet snel genoeg voorbij kunnen gaan. Gelukkig klimmen we (want dat doen we samen) nu héél langzaam weer omhoog. Het blijft een voortdurende zoektocht om dichtbij je eigen bron te blijven maar ook om de mogelijkheden te bekijken naar het aanboren van nieuwe bronnen. Op zoek naar de Kracht in jezelf. Windkracht tien ?!

10 opmerkingen:

  1. Yes !!!.......als een tornado.......zo moeilijk.....echt fijn dat jullie dit samen doen....knuffel knuffel .....smak smak....xxx...voor allebei 1 he??...hihihi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Af en toe windstilte, maar ook wel eens een fikse storm... Als het leven zelf!

    Dikke megaknuffel voor jullie, kus, kus XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n onuitputtelijke bron kunnen jullie goed gebruiken...ik ben er inderdaad ook van overtuigd dat je in zulke situaties pas je echte eigen krachten leert kennen!

    Sterkte met het herstel van de kuur! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een onuitputtlijke bron van energie schuilt idd in ons allemaal, dat denk ik ook! Als mijn geiser in de keuken, soms op de waakvlam, soms hard brandend om het koude water te verwarmen.
    Soms ook is ie zomaar uit! Dan moet er een andere energiebron (aansteker/lucifer) aan te pas komen... Daarom, goed dat jullie uitkijken naar andere bronnen als die van jezelf verdwenen of opgedroogd lijkt.
    En er zijn veel bronnen om jullie heen!

    Sterkte lieverds! Ik wil graag een lucifertje voor jullie zijn ;)

    Dikke kus uut Roalte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als altijd...eindeloze bewondering voor jullie kracht lieverds!!
    Ik sluit me helemaal bij Marjan aan...hoop dat wij af en toe een 'bron' voor jullie mogen zijn als die van jullie even uitgeput is!

    Een heel dikke knuffel XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze week hebben jullie weer gehad en overwonnen!
    Sterkte de komende dagen...
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb zoveel bewondering voor jullie, ik weet wat het van je vraagt en hoe moeilijk het is.
    Hopelijk mag ik ook een briesje zijn om jullie vuurtje brandend te houden.
    Heel veel liefs en sterkte en een virtuele knuf.

    Nanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een wonderbaarlijke kracht die in ieder mens schuilt en die ons staande houdt in moeilijke tijden.
    Ik wens jullie samen veel kracht toe en hoop op een voorspoedig herstel voor Rudi.
    Liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Anita,

    allereerst sterkte gewenst in de strijd die jullie samen voeren .....zal niet mee vallen (en dat is dan denk ik nog licht uitgedrukt ) maar dat je ongekende krachten krijgt, zal ook waar zijn en ook zo nodig ...

    Ik wil je ook even bedanken voor je altijd lieve reacties naar mij toe ...
    Die doen me altijd erg goed ........

    Zou ik je adres trouwens mogen , ik weet dat je openstaat voor spiritualiteit en wil je even wat sturen ...

    Mijn mail staat wel op mijn verkoopblog .

    fijne avond nog , lieve groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeannette Doomernik16 mei 2011 om 18:45

    Ik heb echt enorm veel respect voor de manier waarop jullie deze zware periode aangaan.
    PETJE AF!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je hier op het blog mee komt lezen. Laat je ook even een berichtje achter ... Dank je wel :-)