zondag 29 mei 2011

Bewust leven

7 opmerkingen:

  1. Ik kijk graag naar mezelf.....whahahahhha..ben mezelf.....liefs Ria........xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Naar jezelf kijken en durven ZIEN...
    Zien dat je mooi bent in alle facetten...
    Dat je sterke kanten hebt, meer dan je beseft...
    Maar dat je ook een kwetsbaar mens bent en mag zijn...
    Naar jezelf kijken en trots zijn op wat je ziet...
    Want jij bent jij en uniek in alles!

    Blijf zoals je bent en kijk daar met liefde naar Anita. XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HA......dat zeg je zo gemakkelijk he ;).....maar het is ZOOOO waar, al is het bedroevend hoe weinig mensen eraan willen......zelfreflectie en zelfbewustzijn.......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik sluit mij helemaal bij Nina aan...mooier kan ik het niet zeggen!
    Blijf altijd JIJ lieve Anita!

    Dikke kus xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie Quote Anita.
    Om bewust te leven moet je ook geloven in jezelf.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Nien en Marian, ik ben ook écht niet van plan te veranderen !!!
    Troost je mijn hersenspinsels worden alleen maar méér hihi
    Binnenkort maar eens uitgebreid tafelen ;-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ....en zien dat het goed is....natuurlijk moet je altijd aan jezelf blijven werken.
    Schaven, bijsturen, leren...
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je hier op het blog mee komt lezen. Laat je ook even een berichtje achter ... Dank je wel :-)